×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
منطقه آزاد کیش، کانون مراودات فعالان اقتصادی غرب آسیا می‌شود

اقتصادتهران: هیات ۱۱ نفره سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی عمانی که با هدف بررسی ظرفیت‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری جزیره کیش به این منطقه آزاد کشور سفر کردند شامگاه چهارشنبه ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۲ با مدیرعامل و معاونان سازمان منطقه ازاد کیش و سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی و گردشگری این منطقه دیدار وگفت وگو کردند.

به گزارش اقتصادتهران، این خبر و سایر اخباری که در مدت اخیر از فعالیت اقتصادی منطقه آزاد کیش به گوش می‌رسد همگی نویدبخش این است که منطقه آزاد کیش رفته رفته به کانون و مرکز تعاملات فعالان اقتصادی منطقه غرب آسیا تبدیل خواهد شد.

این در حالی است که از روی کار آمدن تیم جدید مدیریتی در این منطقه، مدت زمان زیادی نمی‌گذرد، اما در همین مدت، مدیرعامل و معاونان این منطقه با تعامل و یاری فعالان، سرمایه گذاران و توان بخش خصوصی توانستند اقدامات درخور توجهی را در حوزه تعاملات بین المللی فراهم کرده و این منطقه را به مرکزی برای فعالیت و رفت و آمد فعالان اقتصادی منطقه تبدیل نمایند.

با توجه به برقراری نخستین پرواز رفت و برگشت مستقیم در مسیر «کیش» به «مقسط» در ۲۶ مهرماه گذشته، به نظر می‌رسد، هم اینک زمینه برای توسعه همکاری‌های فی مابین ایران و عمان بیش از گذشته فراهم شده باشد.

از سوی دیگر، با فراهم شدن زمینه‌های همکاری میان فعالان اقتصادی کیش با سرمایه گذاران عمانی، آینده این منطقه آزاد به طور حتم دستخوش تغییرات سازنده و مثبتی در راستای توسعه همکاری‌های اقتصادی و سایر زمینه‌ها خواهد بود.

این که یکی از مهم‌ترین و ثروتمندترین کشورهای حاشیه خلیج فارس، به توسعه روابط اقتصادی کشورش با ایران از طریق سازمان منطقه آزاد کیش، اهمیت دهد بدون شک، نویدبخش روزهای خوب برای اقتصاد کشورمان است.

با باز شدن پای فعالان و سرمایه گذاران عمانی به این جزیره و برخورداری از معافیت‌های قانونی مناطق آزاد، به احتمال زیاد، سایر فعالان و سرمایه گذاران از دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس نیز به این منطقه سفر کرده که این امر روزنه‌های امید را برای توسعه فعالیت‌های بخش خصوصی در سیستم اقتصادی کشور فراهم می‌نماید.

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches