×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
منطقه آزاد مشترک بین ایران و سوریه ایجاد می‌شود

اقتصادتهران: مدیرکل مناطق آزاد سوریه و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی با هدف ایجاد منطقه آزاد مشترک دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی، با هدف ایجاد منطقه آزاد مشترک ایران و سوریه، نشست مشترکی با حضور «ایاد کوسا» مدیرکل مناطق آزاد سوریه و هیأت همراه با «سعید محمد» مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی در محل دبیرخانه شورایعالی برگزار شد.

افزایش تعاملات تجاری، توسعه اقتصادی و مراودات سرمایه گذاری بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه را می‌توان از مهم‌ترین اهداف این نشست عنوان کرد.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی در این نشست گفت: افزایش سرمایه گذاری، تولید و صادرات از اهداف اصلی ما است که باید در این تفاهم نامه به آن اهتمام ویژه داشته باشیم.

سعید محمد با بیان اینکه دو کشور ایران و سوریه همسو و همفکر هستند افزود: ما به دنبال ایجاد افزایش ارتباط تجاری بین دوکشور هستیم. همانطور که در زمان جنگ در کنار هم بودیم در زمان صلح و سازندگی هم باید در کنار هم باشیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches