×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
مناسب سازی ۵۵۰ هزار متر مربع از معابر منطقه ۲ برای نابینایان

اقتصادتهران: معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۲ گفت: با اجرای عملیات مناسب سازی معابر برای معلولین ۵۵۰ هزارمترمربع مسیر ویژه نابینایان در پیاده روهای منطقه احداث شده است.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، حمیدررضا رنجبر، معاون فنی و عمران منطقه با اشاره به اینکه در عملیات پیاده روسازی مناسب سازی معابر برای افراد توان یاب و نابینایان پیش بینی شده است افزود: افراد کم توان وتوانیاب از جمله اقشار آسیب پذیر جامعه هستند که در همین راستا طرح مناسب سازی معابر دردستور کار قراردارد.

وی افزود:در راستای مناسب سازی معابر برای افراد کم توان و نابینایان، رفع شیب و همچنین ایجاد خط نابینایان با استفاده از سنگفرش با خط ویژه نابینایان انجام شد.

معاون شهردار منطقه با اشاره به وجود بیش از یک میلیون ۷۰۰هزار مترمربع پیاده رو در منطقه گفت: مناسب سازی پیاده روها از سال‌های گذشته آغاز شده است و در برنامه طرح جامع مناسب سازی سال جاری، ۱۶ محور بطول ۳۰ کیلومتر در دستور کار قرار گرفته و در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا است

رنجبر با بیان اینکه همزمان با عملیات مناسب سازی پیاده رو، تسهیل در دسترسی افراد کم توان و نابینا به فضاهای شهری  نیز در دستور کار است، گفت: براساس برنامه ابلاغی مناسب سازی ۱۲ بوستان منطقه به عنوان پابلوت انتخاب و تاکنون ۱۰ بوستان با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ در صدرصد و ۸ بوستان نیز در دست اجرا است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches