×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
مناسب‌سازی انهار معابر شمال شرق تهران

تهران اکونومی: معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ گفت: در آستانه فرارسیدن سال جدید و به منظور جلوگیری از آبگرفتگی معابر عملیات بهسازی و مناسب سازی انهار منطقه ۴ آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شهردای منطقه ۴ ، محمد شیری معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۴ با اعلام این خبر گفت: عملیات بهسازی و مناسب سازی انهار با هدف جلوگیری از آبگرفتگی معابر و همچنین کاهش حجم ترافیک معابر، با عنوان طرح فوریتی تبدیل انهار به کانیو و تعریض معابر در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح که در خیابان هنگام حدفاصل میدان رسالت تا بزرگراه بابایی در دست اقدام است، ضمن جمع آوری انهار روباز در برخی نقاط این خیابان و هدایت به کانال های زیرسطحی تعریض خیابان انجام شد.

شیری در ادامه افزود: این طرح در فضایی به مساحت ۱۵۰۰ متر طول در خیابان های خواجه عبدالله، نیروی دریایی، شهید زهدی و بیش از ۱۰ معبر دیگر اجرا و به پایان رسیده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches