×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ممنوعیت ثبت سفارش واردات کالاهای مصرفی از آمریکا آذرماه ۹۴ ابلاغ شده است

اقتصادتهران: مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات با تکذیب خبری مبنی بر تدوین فهرست جدید کالاهای ممنوع‌الورود از مبدا آمریکا اعلام کرد: ممنوعیت ثبت سفارش واردات کالا از آمریکا آذرماه سال گذشته ابلاغ و بر اساس آن واردات ۲۲۷ قلم کالای مصرفی آمریکایی به کشور ممنوع شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، تقی محمدیان با تکذیب خبری با عنوان «ممنوعیت ثبت سفارش ۸۰ ردیف تعرفه‌ای کالا از کشورهای خارجی به ویژه آمریکا» اعلام کرد: پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ممنوعیت ورود کالاهای مصرفی از آمریکا، در آذرماه سال ۹۴ فهرست ۲۲۷ قلم از کالاهای مذکور تدوین و ممنوعیت واردات آنها به گمرکات اجرایی کشور ابلاغ شد.

وی افزود: غیر از بخشنامه مذکور هیچگونه ممنوعیت دیگری در این خصوص ایجاد نشده است.

به گفته محمدیان از بین ۲۲۷ قلم کالای وارداتی از آمریکا ۸۰ قلم به گروه ۹ کالایی تعلق داشت و ۱۴۷ قلم نیز مربوط به کالاهای گروه ۱۰ بود.

مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت در پایان از تمامی رسانه‌ها خواست که اخبار و اطلاعات را از منابع موثق دریافت کنند و آرامش فضای تجاری کشور را در سالی که به اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده برهم نزنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches