×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
معین‌های اقتصادی استان کرمان در تهران گردهم می‌آیند

اقتصادتهران: معین های (یاوران) اقتصادی استان کرمان که در یک عرصه سالم رقابتی در جهت فعلیت بخشیدن به مسوولیت های اجتماعی پذیرفته شده شان در قالب تفاهم نامه هایی با نماینده عالی دولت تدبیر و امید در کرمان به مسیر توسعه این استان بر مبنای اقتصاد مقاومتی شتاب ویژه بخشیده اند، بمنظور تبادل تجربیات خود امروز (دوشنبه) در تهران گردهم می آیند.

این بخشی از صحبت های علیرضا رزم حسینی استاندار جهادی کرمان در گفت و گوی عصر یکشنبه با ایرنا است.

رزم حسینی افزود: در راستای سیاست های مدیرانه دولت تدبیر و امید و تعیین استان کرمان به عنوان یکی از سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی با انجام کار کارشناسی و مدون با رویکرد سیاست توسعه متوازان این استان پهناور را به هشت زون (منطقه) اقتصادی تقسیم کردیم و این مناطق در قالب تفاهم نامه هایی به حدود ۲۴ معین اقتصادی که داوطلبانه نگاه توسعه گرایانه و توانمندسازی مناطق روستایی داشتند، واگذار شد.

وی گفت: امروز با گذشت یکسال از این اتفاق مهم، اقدامات زیرساختی که معین های مورد نظر در خصوص مسئولیت های اجتماعی تقبل شده در جای جای این استان در قالب اقدامات کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت انجام گرفته و یا در حال انجام نمود چشمگیری یافته و موجبات نشاط و شادابی توام با اشتغال پایدار را به همراه داشته است.

به گفته رزم حسینی حضور معین های اقتصادی یاد شده که در واقع نشانگر موفقیت بخش خصوصی در استان کرمان در سایه سیاست های معقولانه دولت تدبیر و امید است با پرهیز از نگاه های سنتی امدادی و حمایتی به دنبال مدیریت توسعه و اشتغال پایدار در مناطق مختلف استان کرمان بخصوص نقاط دور افتاده و کمتر توسعه یافته روستایی هستند.

نگاه مشترک دولت و معین های اقتصادی در حقیقت مشارکت دادن مردم در حوزه های اقتصادی و توانمند ساختن ساکنان کم برخوردار و محروم با خلق فرصت های جدید شغلی پایدار در استان کرمان است که تاثیرات مثبت اقدامات یکساله در قالب مهاجرت معکوس روستاها و کاهش نمودار آسیب های اجتماعی و مهم تر از همه بالا رفتن ضریب امنیت و احساس امنیت در مناطق دورافتاده خود را بخوبی نمایان کرده است.

وی گفت: در نشست فردا که با حضور معین های مختلف نشست مشترک هم اندیشی برگزار می گردد اقدامات موثر انجام شده در قلعه گنج که یکی از نمونه های موفق اقتصاد مقاومتی بشمار می رود و توسط معین اقتصادی بنیاد مستضعفان به سرانجام رسیده و به عنوان الگوی موفق بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری قرار گرفته، نحوه رسیدن به این موفقیت نیز به منظور الگوبرداری برای سایر معین های حاضر مرور و بازخوانی خواهد شد.

استاندار کرمان در خاتمه گفت: این اقدامات ضربتی متکی بر کار کارشناسی که آینده درخشانی را برای مردم این استان به دنبال داشته و خواهد داشت می تواند به منزله یک الگوی موفق اقتصاد مقاومتی برای سایر مناطق میهنمان در جهت پیشبرد و توسعه امور مردم و جامعه نیز به کار گرفته شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches