×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی

اقتصادتهران: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره به اولین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی به پاکستان گفت: اولین نمایشگاه بین‌المللی معرفی توانمندی‌های صادراتی منطقه آزاد چابهار و همچنین کشور برای صادرات به کشور پاکستان طی روزهای آتی برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از ستاد خبری اولین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی به پاکستان؛ امیر مقدم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در خصوص این رویداد مهم اقتصادی-تجاری گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده و شناختی که امروز از بازار پاکستان داریم؛ پیش‌بینی می‌شود که استقبال بسیار خوبی از این رویداد مهم اقتصادی صورت گیرد.

وی در ادامه به تعداد مشارکت‌کننندگان در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: تا این لحظه بیش از ۹۲ شرکت ایرانی فعال و موفق در حوزه تولید و صادرات برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند. همچنین بیش از ۱۰۰ بازرگان و تاجر بزرگ از کشورهای پاکستان، افغانستان، عمان و سایر کشورها حضور خود را برای این رویداد مهم اقتصادی-تجاری قطعی کرده‌اند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches