×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
معرفی طرح ویژه رایتل برای تکریم اعضای خانواده تامین اجتماعی

اقتصادتهران: در طرح ویژه رایتل به برای تکریم اعضای خانواده بزرگ تامین اجتماعی تمامی بیمه‌شدگان این سازمان می توانند نسبت به ثبت نام و خرید یک سیم کارت رایگان اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی رایتل، این اپراتور  به‌ عنوان عضوی از خانواده بزرگ تامین اجتماعی به نشانه احترام به اعضای این خانواده، شرایط ویژهای را برای برخورداری از خدمات  نسل‌های نوین ارتباطات شبکه تلفن همراه (۳G/4G) برای آنها فراهم آورد.

بر این اساس، بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی می‌توانند تا ۲۵ مرداد ۹۶ سیم‌کارت اعتباری رایتل را تنها با پرداخت ۲۰ هزار تومان هزینه شارژ با اعتبار استفاده در ۱۲۰ روز خریداری کنند. به این معنی که متقاضی هزینه ای برای خرید سیم‌کارت پرداخت نخواهد کرد و مبلغ ۲۰ هزار تومان پرداختی به اعتبار سیم کارت وی اضافه می‌شود.

برای دریافت سیم‌ کارت لازم است تا فرد بیمه شده با ارایه کد بیمه تامین اجتماعی و یا کد پرسنلی خود و احراز وابستگی خود به سازمان تامین اجتماعی نسبت به تهیه سیم کارت اقدام کند.

متقاضیان می‌‌توانند برای ثبت نام و فعال سازی سیم کارت اعتباری این طرح از طریق وب‌ سایت و فروشگاه‌‌های رایتل اقدام کنند.

گفتنی است تمامی سیم‌ کارت‌ های ارایه‌ شده در این طرح مشمول طرح دریافت سیم کارت هدیه است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches