×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
معرفی مسوولان چهارمین دوره شورایاری‌های منطقه ۲۲

تهران اکونومی: شهردار منطقه ۲۲ در جلسه معارفه دبیران اجرایی ستادهای منطقه ای و محله ای در تشکیل چهارمین دوره شورایاری های محله های منطقه گفت:« لازم است افراد و چهره هایی برای حضور در شورایاری ها معرفی شوند که گره گشای مشکلات باشند زیرا فلسفه ایجاد شورایاری‌ها، رفع مشکلات شهروندان است.»

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، قاسم مولایی شهردار منطقه که در این جلسه حاضر شده بود، با اشاره به اینکه شورایاران پل ارتباطی شهروندان و مسئولان برای بیان و رفع مشکلات شهروندی شان هستند، گفت: « متولیان برگزاری این دوره از انتخابات اولین موضوعی که باید رعایت کنند، بی طرفی است چون کار حساس است و نباید وارد حاشیه شوند. فعالیت برحسب بخشنامه ها و دستورالعملهای شهرداری ضروری است. »

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود خاطرنشان کرد:« منطقه ۲۲ در حال توسعه و به تازگی از ۹ محله به ۱۲ محله افزایش پیدا کرده است و این موضوع لزوم حضور افراد به‌ویژه نخبگان علمی، فرهنگی و … را در انتخابات، بیش از پیش نشان می دهد. توسعه امکانات در جهت رفاه حال شهروندان هدف ماست. ما می خواهیم محله هایمان آبادتر و پررونق تر باشد و این امر جز با مشارکت مردم و شورایاران میسر نخواهد شد.»

شهردار منطقه ۲۲ در انتهای این جلسه که با حضور معاونان، شهرداران نواحی همچنین دبیر اجرایی ستاد تشکیل چهارمین دوره شورایاری ها و ۱۲ نفر از دبیران ستادهای محله های منطقه تشکیل شده بود، دستوراتی برای تجهیز دفاتر شورایاری به شهرداران نواحی صادر و روابط عمومی شهرداری منطقه را نیز به ارائه تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی لازم در این خصوص موظف کرد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches