×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true

در تابستان سال جاری در مجموع ۶ میلیارد و ۵۷۲ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر بنزین به مصرف رسید که این رقم از رسیدن متوسط مصرف بنزین کشور به ۷۰ میلیون و ۶۷۰ هزار لیتر در روز حکایت دارد.

به گزارش تسنیم، تابستان امسال با وجود اینکه یک ماه کاهش مصرف رمضان را در دل خود داشت اما در مصرف بنزین رکوردشکن بود.

در مجموع در تابستان سال جاری، ۲ میلیارد و ۱۳۴ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بنزین در تیرماه، ۲ میلیارد و ۱۲۸ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر بنزین در مردادماه و ۲ میلیارد و ۳۰۹ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین در شهریورماه به مصرف رسید.

متوسط مصرف روزانه بنزین در تابستان ۹۲ رقم ۷۰ میلیون و ۶۷۰ لیتر را ثبت کرد. در مجموع ۹۳ روز دومین فصل سال، هفتم شهریور با مصرف ۸۴ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر بنزین رکورد مصرف بنزین تابستانه کشور را به نام خود به ثبت رساند. همچنین کمترین میزان مصرف روزانه بنزین را در این فصل در روز یازدهم مرداد با ثبت رقم ۵۱ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر پشت سر گذاشتیم.

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches