×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true

میانگین مصرف روزانه بنزین کشور در آخرین هفته شهریور امسال با اندکی افزایش نسبت به هفته قبل از آن، به ۷۴ میلیون و ۶۵۰ هزار لیتر رسید.

به گزارش ایرنا، میانگین مصرف روزانه بنزین کشور در این دوره زمانی نسبت به هفته قبل از آن، ۹۵۰ هزار لیتر افزایش یافت.

بر پایه گزارش شانا، بیشترین مصرف بنزین در این بازه زمانی (۲۳ تا ۳۰ شهریور) با ۸۰میلیون و ۹۰۰ هزار لیتربه روز پنج شنبه ( ۲۸ شهریور) و کمترین میزان مصرف آن نیز با ۶۵ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر به روز جمعه (۲۹ شهریور) مربوط می شود.

آمار مصرف هشت روز پایانی تابستان امسال و مقایسه آن با هفته قبل از آن نشان می دهد، با کاهش مسافرت های بین شهری و شروع زود هنگام فعالیت آموزشی دانشگاه ها همچنین بازگشایی مدارس ابتدایی در روزهای پایانی تابستان،مصرف بنزین نیز افزایش قابل توجهی نداشته و در مقایسه با هفته قبل، تنها نیم میلیون لیتر رشد داشته است.

** مصرف ۸۶,۵ میلیون لیتر بنزین در تهران

بر پایه این گزارش، مجموع مصرف بنزین تهران درهفته منتهی به ۳۰ شهریور به ۸۶ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر رسید که از مصرف روزانه نزدیک به ۱۱ میلیون لیتر دربازه زمانی ۲۳ تا ۳۰ شهریور حکایت دارد.

بیشترین مقدار بنزین مصرف شده در تهران با ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر به روز پنج شنبه ۲۸ شهریور و کمترین میزان مصرف آن نیز با ۱۱ میلیون و یکصد هزار لیتر به روز جمعه (۲۹ شهریور) مربوط می شود.

مقایسه آماری هفته منتهی به ۳۰ شهریور با هفته قبل از آن نشان می دهد میانگین روزانه مصرف بنزین تهران (۱۰ میلیون و ۸۱۲ هزار لیتر) در مقایسه با هفته قبل (۱۲,۴ میلیون لیتر) بیش از ۱.۵ میلیون لیتر کاهش داشته است.

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches