×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
مشکلی برای تامین نقدینگی طرح های ملی وجود ندارد

اقتصادتهران: معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی برای تامین نقدینگی در اجرای طرح های مهم و ملی کشور وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، محمدباقر نوبخت ظهر جمعه در نشست بررسی مسائل و مشکلات خط آهن قزوین – رشت که در کارگاه عملیات اجرایی این مسیر ریلی برگزار شد، افزود: این طرح به دلیل اتصال ریلی کشورهای همسایه شمالی ایران به جنوب کشور ما و خلیج فارس از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: کندی در اجرای عملیات تکمیل خط آهن قزوین – رشت به بهانه مشکلات مالی، قابل قبول نیست.

نوبخت اضافه کرد: تلاش داریم تا پیش از پایان امسال و حداکثر تا اردیبهشت ماه سال آینده شاهد بهره برداری از خط آهن قزوین -رشت باشیم.

به گفته وی، با توجه به وضعیت مناسب فروش نفت و برنامه ریزی های انجام شده، مشکلی برای تخصیص کامل و ۱۰۰ درصدی اعتبار به طرح های مصوب سفر رئیس جمهوری وجود ندارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در ادامه یادآور شد: هفته پیش از سوی دولت ۲۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه های کشور تخصیص یافت که ۱۳ هزار میلیارد ریال آن مربوط به حوزه ریلی بود.

معاون رئیس جمهوری اضافه کرد: در کنار خط آهن قزوین – رشت، تا پایان دولت یازدهم تلاش می شود تا ۵ مرکز استان کشور نیز به شبکه سراسری خط آهن کشور متصل شوند.

در این نشست همچنین مسایل و مشکلات موجود در تکمیل طرح خط آهن قزوین – رشت مورد بررسی قرار گرفت و معاون رئیس جمهوری نیز دستورهای لازم را برای رفع آنها صادر کرد.

فاز نخست خط آهن قزوین – رشت – انزلی به طول ۱۶۴ کیلومتر بوده که با پیشرفت ۷۵ درصدی روبرو است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches