×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
مشکلی برای تامین مرغ گرم در بازار خراسان رضوی وجود ندارد

اقتصادتهران: مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: با وجود کاهش موقتی عرضه مرغ در بازار، هم اینک مشکلی برای تامین مرغ گرم مورد نیاز بازار مشهد و استان وجود ندارد.

سیدحمیدرضا جوادی، جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: نیمه تعطیل بودن بازار در ۲ روز نخستین سال، کشتار روزانه مرغ را کاهش داد که با باز شدن بازار و فعالیت کلیه کشتارگاه ها در سطح استان، تامین مرغ گرم مورد نیاز طبق روال عادی انجام می شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون تعداد ۱۴ کشتارگاه در استان فعالیت دارد، افزود: این شمار روزانه ۴۰۰ هزار تن مرغ گرم کشتار می کنند که درصد قابل توجهی از آن به مصرف داخلی می رسد و بقیه به استان های همجوار و متقاضی ارسال می شود.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی تاکید کرد: خوشبختانه امسال همچون سه سال گذشته افزایشی در قیمت مرغ گرم مشاهده نمی شود و هم اکنون مرغ گرم با هر کیلوگرم با قیمت ۷۳۵ تا ۷۴۵ هزار در بازار عرضه می شود.

وی اظهار کرد: همچنین مرغ منجمد به وفور در بازار در دسترس قرار دارد و به قیمت کیلویی ۶۲ هزار ریال قابل خریداری و مصرف است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches