×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۰  
true
true

اقتصادتهران: فرهنگ مشتری مداری، اولین اصل پذیرفته شده در بانک ایران زمین است که در فضای کنونی رقابت می‌تواند جزو مزایای رقابتی ما محسوب شود.

مصطفی یزدانجو، مدیر شعب استانهای بانک ایران زمین با اشاره به فضای رقابتی فشرده حال حاضر بانکی گفت: اهمیت تجهیز منابع، وصول مطالبات، جذب و نگه‌داری مشتریان استفاده از امکانات و ابزارهای مجود حائز اهمیت ویژه ای است.

وی با اشاره به طرح جهش که با هدف تقدیر از سپرده گذاران با هدایای جذاب در حال برگزاری است، اظهار داشت: یکی از اهداف این طرح تقدیر از مشتریان فعال در باشگاه مشتریان بانک است.

یزدانجو افزود: باشگاه مشتریان بانک ایران زمین جزو حوزه‌هایی است که در راستای بانکداری دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرده و در یک ساله اخیر رشد صد در صدی را در اعضای و مشتریان وفادار تجربه کرده است.

مدیر شعب استان های بانک ایران زمین با اشاره به طرحهایی که در حال اجراست (طرح جهش، طرح تعاون، طرح تلاش یک و طرح زمستانه) از کلیه پرسنل خواست در معرفی این طرحها به مشتریان تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا شاهد استقبال حداکثری باشیم.

یزدانجو درک صحیح پرسنل از طرحها را مهم ارزیابی کرد و از مدیران استانی خواست تا کلاسهای آموزشی را در جهت معرفی ظرفیت و پتانسیلهای این بسته‌ها که  به عنوان ابزارهای رقابتی در اختیار شعب قرار گرفته، برگزار کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false