×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
مشتریان و مردم از “چکنو” چه می‌گویند؟

اقتصادتهران: از زمانی که چکنو برای راحتی، امنیت و سهولت استفاده مشتریان بانک صادرات ایران ارائه شده است، تاکنون بازخوردهای متفاوتی در جامعه به وجود آورده است. در ابتدا بدخواهان و گروه‌هایی که به هر دلیل موافق این موفقیت بانک صادرات نبودند نسبت به ارائه این خدمت جبهه گرفته و هر آنچه که در توان داشتند خرج کردند تا به این خدمت نوین خدشه وارد کنند، اما نتوانستند و این چکنو و مشتریان بودند که ثابت کردند فناوری جدید بانک صادرات، تنها و تنها به رفاه حال مشتریان اندیشیده و در کوتاه مدت، بازار فیدبک خوبی از آن گرفته است.

به گزارش اقتصادتهران، در ذیل نظرات تنی چند تن از مشتریان بانک صادرات که از چکنو استفاده کرده و به دلیل مزایای این خدمت، آن را به دیگران هم توصیه می‌کنند آمده است که با هم می‌خوانیم:

علیرضا صادقی، یکی از دارندگان چکنو در مورد مزایای استفاده از این خدمت جدید بانک صادرات ایران، به خبرنگار ما گفت: امکان صدور چکنو بدون محدودیت مبلغ و وصول غیرحضوری وجه آن تا سقف مبلغ پنج میلیارد ریال یکی از بهترین مزایایی است که اینجانب در مواجه به چکنو از آن مطلع و اشتیاقم برای استفاده از آن افزایش یافت به طوری که این مورد در تسهیل روند انجام معاملات بازرگانان و صاحبان کسب و کار، با استقبال مطلوبی مواجه می‌شود.

وی افزود: چکنو به عنوان ابزار نوین بانک صادرات ایران موجب نقل و انتقال سریع و مطمئن پول شده است به گونه‌ای که استقبال مشتریان در استفاده از آن به خصوص در ماه‌های اخیر موید این مطلب است.

نگین بیات یکی دیگر از مشتریان بانک صادرات در خصوص چرایی اقبال عموم مشتریان از چکنو به خبرنگار ما گفت: صرفه‌جویی در مصرف کاغذ، امنیت بالا و کاهش جرائمی نظیر جعل یا سرقت چک در کنار سرعت بالا در صدور و پرداخت چک از مهم‌ترین عوامل رویکرد مردم و به ویژه مشتریان بانک صادرات ایران برای استفاده از این خدمت است.

وی یادآور شد: این که ارسال درخواست و صدور دسته چک بدون نیاز به مراجعه حضوری و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌گیرد یکی از اصلی ترین شاخصه‌های چکنو است و نشان می‌دهد که بانک صادرات توجه ویژه‌ای به مشتری مداری و نیز رفاه و اسایش مشتریانش دارد.

از سوی دیگر امکان صدور چک در هر زمان و مکان و وصول بدون نیاز به مراجعه حضوری نیز یکی از قابلیت‌های مطلوب چکنو است که کار را برای مشتریان ساده و قابل دسترس کرده است.

لازم به ذکر است امکان دریافت دسته چک دیجیتال همزمان با دسته چک کاغذی از جمله مزیت‌های چکنو به شمار می‌رود.

ابوالقاسم ع. که یکی از مشتریان قدیمی بانک صادرات ایران است در مورد انگیزه‌اش برای استفاده از چکنو در معاملات خود به خبرنگار اقتصادتهران گفت: داشتن امنیت بالا و به‌تبع آن کاهش امکان و احتمال جعل، مفقودی، سرقت، مخدوش‌ شدن چک و پیامدهای ناشی از حوادث غیرمترقبه مانند آتش‌سوزی که منجر به ایجاد هزینه‌های گاه بسیار بالا برای مشتریان و بانک می‌شد از دیگر مزایای استفاده از خدمت چکنو است.

به گفته وی بهبود امکان مدیریت کارتابل چک از طریق تأمین زیرساخت‌های مدیریت مالی شخصی از دیگر خدماتی است که توسط خدمت چکنو بانک صادرات ارائه شده و امکان رؤیت تمامی چک‌های واگذار و دریافت‌شده توسط مشتری و وضعیت آنها را امکان‌پذیر کرده است.

لازم به ذکر است، تعداد چکنوهای صادر شده بانک صادرات ایران با اعتماد و استقبال مشتریان تا ابتدای تیرماه سال جاری از ۴١٠ هزار و ١۵٠ برگ گذشته که تعداد بیش از ۴۵ هزار و ٧۶۵ برگ آن کارسازی شده است.

گفتنی است بانک صادرات در چهارچوب الزامات مقرر در تبصره ذیل ماده (۱) قانون «اصلاح قانون صدور چک»، موفق شد به‌عنوان نخستین بانک در کشور نسبت به ارائه خدمت چک دیجیتال اقدام کرده و از این طریق منجر به برداشته‌شدن گامی نوین در رویه‌ها و فرآیندهای پرداخت و دریافت در نظام بانکی شود.

چکنو بانک صادرات در حقیقت همان نسخه الکترونیکی چک کاغذی بوده که ضمن داشتن تمامی قابلیت‌های چک کاغذی با توجه به ماهیت تحولی و استفاده از ظرفیت فناوری با هیچ‌یک از محدودیت‌های چک کاغذی مواجه نبوده و مزایای فراوانی برای فعالان اقتصادی و کارآفرینان به همراه دارد.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches