×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
مشارکت ساکنین نواحی ۵ گانه منطقه ۷ در طرح شنبه‌های بدون پسماند

اقتصادتهران: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۷، از مشارکت ساکنین نواحی ۵ گانه در طرح شنبه‌های بدون پسماند خبر داد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، عباس مافی با بیان این مطلب افزود: در این طرح ضمن آموزش چهره به چهره به تمامی شهروندان به صورت محله محور و طرح تفکیک زباله‌های خشک به صورت صد درصدی انجام می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: مطابق با دستورالعمل ارسالی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، طرح جمع آوری پسماندهای خشک از مقابل مبادی تولید، توسط خودروهای وانت ملودی با پوشش مناسب کارگران و استفاده از کاور مخصوص با لوگوی طرح کاپ (کاهش پسماند) انجام می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۷ تصریح کرد: این طرح همراه با تحویل مخازن کد بندی شده و آموزش به شهروندان به جهت تسهیل در جمع آوری و ایجاد انگیزه در آنها و مشارکت حداکثری در طرح تفکیک و کاهش تولید پسماند در سطح منطقه اجرا می‌شود.

به گفته وی با انجام این طرح شهرداری منطقه ۷ با آماده سازی زیر ساخت های هوشمند سازی آماده اتصال بانک اطلاعاتی دقیق واحدهای مشارکت کننده در طرح تفکیک با همکاری سازمان فناوری اطلاعات در زمینه طرح تفکیک هوشمند است

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches