×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
مسیرهای امدادرسانی به منطقه ۲۰ افزایش می‌یابد

اقتصادتهران: شهردار منطقه ۲۰ از ساخت و بهره برداری یازدهمین پایگاه مدیریت بحران به عنوان یکی از پایگاه های استراتژی این منطقه جنوبی در محدوده حریم تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ منصور کتانباف در جلسه شورای دبیران ستاد مدیریت بحران مناطق ۲۲ گانه افزود: یازدهمین پایگاه مدیریت بحران در محدوده روستای غنی آباد و حریم منطقه ۲۰ واقع شده است که با توجه به دسترسی به بزرگراه های امام رضا(ع) و خاوران از نظر استراتژی حائز اهمیت بوده و در مواقع بحرانی می تواند امداد رسانی را تسهیل کند.

کتانباف با بیان اینکه این پایگاه در زمینی به متراژ ۱۲۰۰ مترمربع در دو طبقه در حال ساخت است گفت: این پایگاه چندمنظوره محل دپوی اقلام و تجهیزات مدیریت بحران خواهد بود که در مواقع بحران و حوادث غیرمترقبه به عنوان پایگاه امداد و نجات مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه پایگاه های مدیریت بحران کاربری ورزشی نیز دارند، اظهار داشت: یازدهمین پایگاه مدیریت بحران واقع در بافت روستایی، در زمان غیر بحرانی و عادی به عنوان سوله ورزشی محسوب می شود و محلی برای برگزاری کلاس‌های ورزشی و کارگاه های آموزشی ستاد بحران خواهد بود.

شهردار منطقه با اشاره به بهره برداری پایگاه مدیریت بحران دولت آباد در سال گذشته تصریح کرد: این پایگاه در محدوده شرقی شهرری در مجاورت بزرگراه امام علی(ع) واقع شده است و به منظور افزایش زیرساخت های امداد و نجات و سهولت امدادرسانی به شهروندان جنوب پایتخت در شرایط بحران های احتمالی، نخستین جایگاه استاندارد فرود بالگرد در آن احداث شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches