×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
مساعدت شهرداری منطقه ۱۱ برای رفع مشکلات عمرانی قدیمی‌ترین هنرستان موسیقی کشور

تهران اکونوم: سرپرست شهرداری منطقه ۱۱ در بازدیدی که به اتفاق مدیران منطقه از هنرستان موسیقی به عمل آورد؛ قول مساعد برای رفع مشکلات عمرانی این مدرسه قدیمی را داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، هنرستان موسیقی قدیمی ترین هنرستان کشور است که در روزهای دور استادنی چون ابوالحسن صبا، غلامحسین بنان، محمد ذوالفنون، جواد معروفی و دیگر هنرمندان به نام کشور در آن تدریس می کرده اند.

نصرالله آبادیان سرپرست شهرداری منطقه ۱۱ ضمن بیان این که مدیریت شهری ارزش ویژه ای برای هنر و اماکن دارای هویت فرهنگی و تاریخی قائل است؛ گفت: بر اساس درخواست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از شهرداری منطقه ۱۱ و نیاز مدرسه به مرمت عمرانی؛ از ساختمان و کلاس های این هنرستان بازدید و مشکلات مربوطه احصاء شد.

آبادیان خاطر نشان کرد که نسبت به بازسازی، بهسازی و رسیدگی به نیازهای عمرانی این هنرستان آماده مشارکت و همکاری با مسئولین مدرسه هستند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches