×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

 

تهران اکونومی: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۶ گفت: مسابقات محلات و تفریحات ورزشی منطقه۱۶ (قهرمان محله) با حضور ۷ هزار نفر افتتاح می‌شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۶، سید مازیار علوی ضمن اعلام این خبر گفت: یکی از اولویت های شهرداری تهران در چند سال گذشته، ترویج ورزش و اخلاق جوانمردی و پهلوانی برای ارتقای سطح سلامت، بهینه سازی اوقات فراغت و تقویت سیبک زندگی ایرانی-اسلامی در سطح کلانشهر تهران بوده است که در این راستا مسابقات و برنامه های متعدد ورزشی را طراحی و اجرا کرده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۶ افزود: یکی از این ویژه برنامه‌ها، برگزاری مسابقات محلات و تفریحات ورزشی در سطح کلانشهر تهران با ۳۵۴ محله است که سال گذشته، ۵ هزار نفر از منطقه ۱۶ در این مسابقات که با عنوان اختصاصی «قهرمان محله» برگزار شد شرکت کردند.

علوی گفت: امسال نیز افتتاحیه مسابقات محلات در منطقه ۱۶ (با عنوان اختصاصی قهرمان محله) ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار می شود که ۷ هزار نفر در این افتتاحیه و مسابقات از منطقه ۱۶ حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: در افتتاحیه مسابقات محلات و تفریحات ورزشی منطقه ۱۶ که روز دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸ در ورزشگاه سهند(واقع در فلکه سوم خزانه بخارایی) برگزار می شود جمعی از قهرمانان ملی، هنرمندان برجسته و اعضای شورای اسلامی شهر تهران حضور خواهند داشت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches