×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۶ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
مزایده فوق العاده الکترونیکی اموال تملیکی ۹ اسفندماه برگزار می‌شود

اقتصادتهران: معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی از برگزاری مزایده فوق العاده الکترونیکی به شماره ۵۶۱ این سازمان در ۹ اسفندماه خبر داد.

به گزارش اقتصادتهران، سعید غلامی باغی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: به علت برگزار نشدن حراج‌های حضوری در بهمن ماه و اسفند به خاطر شرایط کرونایی، سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در نظر دارد کالاهای تحت اختیار خود را با بهره گیری از سامانه مزایده الکترونیک دولت به‌صورت اینترنتی بفروش برساند.

وی ادامه داد: متقاضیان تا هفتم اسفند ماه فرصت دارند برای دریافت اطلاعات فهرست کالاها و شرایط و همچنین رویت کالاهای مطرح درمزایده و ارائه پیشنهاد به وبگاه مزایده الکترونیک به نشانی setadiran.ir مراجعه کنند.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی بیان‌داشت: بازدید حضوری متقاضیان برای مشاهده کالاها و ارائه پیشنهادها از اول اسفند شروع شده و تا هفتم اسفندماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه ۹ اسفندماه رمزگشایی از مزایده فوق العاده الکترونیکی می شود، گفت: بعد از برگزاری این مزایده برندگان را با ارزش کالاهای فروخته شده اعلام خواهیم کرد.

غلامی ابراز داشت: برنده شدگان ۱۴ اسفندماه فرصت دارند تا وجوه خود را تکمیل و کالاها رو تحویل بگیرند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches