×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
مزایای منحصربفرد بیمه مسئولیت مدنی پارسیان برای مدیران و مربیان مهدهای کودک

در دنیای امروزه جلوگیری از بسیاری اتفاقاتی که پیرامون ما رخ می‌دهد از عهده اختیار ما خارج است، به این معنی که به طور مثال هرچقدر یک فرد با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی در حال حرکت با خودروی خود باشد ممکن است خودرویی دیگر با انحراف به چپ و یا مواردی دیگر، باعث بروز حادثه برای وی گردد. به همین طریق در سایر زمینه‌های دیگر نیز، این گونه حوادث ممکن است برای ما در اماکن مختلف و شرایط متفاوت روی دهد.به گزارش اقتصادتهران، بدون شک والدین همواره می‌کوشند تا با فراهم آوردن بهترین شرایط برای فرزندان خود، آن‌ها در محیطی به دور از هرگونه گزند و آسیب رشد نمایند اما گاهی فراتر از اراده ما، ممکن است حوادث هرچند کوچکی در انتظار دلبندانمان باشد.

به عنوان نمونه یکی از مکان‌هایی که امکان بروز حادثه برای فرزندان وجود دارد، مهدهای کودک است. پدر و مادر فرزند خود را به مسئولان مهدها می‌سپارند اما در اثر غفلت برخی از مربیان ممکن است حوادثی که پیش بینی آن‌ها غیر ممکن است، منجر به آسیب دلبندشان گردد.

با توجه به این توضیح، شرکت بیمه پارسیان، برای بروز خسارت های ناشی از هرگونه حادثه غیر قابل پیش بینی در مهدها، از مدت‌ها قبل بیمه‌نامه‌ای فراهم و معرفی کرده است، موسوم به “بیمه مسئولیت مدنی مدیران و مربیان مهدهای کودک در قبال کودکان”.

این بیمه نامه جبران خسارت جانی و هزینه‌های پزشکی احتمالی وارده به کودکان تحت مراقبت مهدکودک را که ناشی از مسئولیت مدیر مهدکودک باشد پوشش می‌دهد. مدیر مهد کودک می‌تواند با پرداخت حق‌بیمه ای ناچیز، مسئولیت مربیان در قبال کودکان تحت مراقبت، کودکان استثنائی و تورهای یک روزه را نیز در این بیمه نامه تحت پوشش قرار دهد.

به بیان دیگر این بیمه برای جبران خسارات جانی که ممکن است به اشخاص ثالث و یا به عبارتی فرزندان در مهدهای کودک در اثر بروز حوادثی است که از حیطه اختیار مدیران و مربیان مهدها خارج بوده و یا گاهی در اثر غفلت آن‌ها و به دور از چشمان آن‌ها رخ می‌دهد، طراحی و به بازار عرضه شده است.

شرکت بیمه پارسیان با آینده نگری و پشتوانه‌ای مستحکم در امر پرداخت خسارت و پیش بینی احتمال بروز خسارت در فعالیت ها و مشاغل مختلف، اقدام به تهیه بیمه‌نامه‌های مرتبط با آن حادثه نموده که نمونه آن، بیمه مسئولیت مدنی مدیران و مربیان مهدکودک در قبال فرزندان می باشد.

توصیه می‌شود که مدیران مهدهای کودک همان گونه که تابحال از این بیمه‌نامه استقبال مطلوبی کرده‌اند با تمدید آن، از آسودگی و آرامش خاطر همیشگی بهره‌مند شده و مدیران مهدهایی که تاکنون این بیمه‌نامه را تهیه نکرده‌اند، با مراجعه به سایت این شرکت و پس از آگاهی از شرایط بیمه، با مراجعه به یکی از نمایندگی‌های شرکت بیمه پارسیان، نسبت به خرید بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مدیران و مربیان مهدهای کودک در قبال کودکان اقدام نمایند.

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches