×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
مرکز علوم و ستاره شناسی تهران میزبان مسافری از فضا است

تهران اکونومی: با هدف آشنایی شهروندان با مسایل مرتبط با دانش فضایی و دستاوردهای فضایی کشور ویژه برنامه ای با عنوان مسافری از فضا، در مرکز علوم و ستاره شناسی تهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک امیرحسین چیذری مدیر مرکز علوم و ستاره شناسی تهران با اعلام خبر فوق اظهار داشت : چهارشنبه ۲۶ آذر ماه ویژه برنامه ای با عنوان مسافری از فضا در قالب نشست های علمی، با حضور الکساندر پاولویچ الکساندرف فضانورد روسی از ساعت ۱۶ الی۲۰ در تالار کهکشان مرکز علوم و ستاره شناسی تهران برگزار می شود.

وی گفت: الکساندر پاولویچ الکساندرف متولد ۲۰ فوریه ۱۹۴۳ از شهر مسکو(روسیه) است که تخصص مهندسی الکترومکانیک خود را در دانشگاه فنی بائومان به دست آورده و نامزد دریافت دکترای علوم فنی در سال ۱۹۹۷ است و مدت کل پروازهای او ۳۰۹ شبانه روز و ۱۸ ساعت و ۲دقیقه و ۵۸ ثانیه و تعداد کل راهپیمایی های فضایی وی ۲ بار به مدت ۵ساعت و ۴۵ دقیقه بوده است که در این ویژه برنامه سخنرانی خود را با موضوع «سفرهای فضایی» به علاقه مندان ارائه خواهد داد و به سوالات حاضرین در جلسه پاسخ می دهد.

مدیر مرکز علوم و ستاره شناسی تهران تصریح کرد: در این برنامه سخنرانی با موضوع «کاوشگرهای فضایی ایران» توسط دکتر رضا کلانتری نژاد از پژوهشکده سامانه های فضانوردی نیز به علاقه مندان ارائه خواهد شد.

وی گفت: در این برنامه، همه گروه‌های سنی جامعه به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان می توانند با فناوری‌های پیشرفته این حوزه به صورت رایگان و کاربردی و موثر آشنا شوند .

گفتنی است علاقه‌مندان می توانند جهت حضور در این برنامه به نشانی میدان قدس- خیابان دزاشیب-خیابان عمار-کوی شهید صالحی(عرفات)-شماره ی۲۲- مرکز علوم و ستاره شناسی تهران مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://sactehran.ir و یا با شماره تلفنهای ۲۲۲۹۳۲۸۰،۲۲۲۹۲۲۴۶ (داخلی ۱۰۴)تماس بگیرند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches