×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true

مرکز داده (دیتاسنتر) استان همدان ساعاتی پیش با حضور معاون وزیر ارتباطات و نماینده مجلس و استاندار استان همدان افتتاح شد.

در مراسم افتتاح مرکز داده استان همدان، ساکی، مدیر کل فن‌آوری اطلاعات استان همدان، گفت: مراکز داده یکی از مهمترین قسمت‌های شبکه ملی ارتباطات هستند که به نوعی مرکز ثقل این شبکه محسوب می‌شوند.

وی در عین حال عنوان کرد: شبکه ملی اطلاعات شبکه‌ای امن و داخلی است که می‌تواند در سراسر کشور موجب شود اطلاعات تولید شده به اشتراک گذاشته شده و انتقال داده شود.

او همچنین یادآور شد: شبکه ملی اطلاعات در کل از چهار لایه تشکیل شده که در این میان، لایه اول لایه پرسرعت و یا هسته مرکزی است که توسط شرکت ارتباطات زیرساخت ایجاد شده‌اند و لایه دوم هسته استانی محسوب می‌شود.

ساکی، لایه سوم را لایه تجمیع دانست که توسط مخابرات استان‌ها تشکیل می‌شود و با عنوان مترو انترنت فعالیت می‌کند و لایه چهارم نیز لایه دسترسی مشترکین به شمار می‌رود.

در ادامه این مراسم علی حکیم جوادی – رییس سازمان فن‌آوری اطلاعات و معاون وزیر ارتباطات – آزاد – استاندار همدان و خجسته نماینده این استان در مجلس – به ذکر توضیحاتی در این زمینه پرداختند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches