×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۷ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
مرحله اول واکسیناسیون پاکبان‌های قزوینی انجام شد

اقتصادتهران: سرپرست شهرداری قزوین گفت: مرحله اول واکسیناسیون پاکبان‌های قزوینی به طور کامل انجام شده است و ۷۰۰ پاکبان و فعال حوزه پسماند واکسن دریافت کردند.

به گزارش اقتصادتهران، سید مهدی کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا تصریح کرد: شهرداری وظایف مختلفی را برعهده دارد که یکی از آن‌ها تنظیف شهر است، این امر انجام نمی‌شود مگر با زحمت زیاد عزیزانی که در خیابان‌ها به رفت و روب، جمع‌آوری و پردازش پسماند می‌پردازند.

وی افزود: ویروس منحوس کرونا خسارت زیادی وارد کرده و واکسیناسیون یکی از عوامل مهم مقابله با آن است، در این میان واکسیناسیون پاکبانان و پرسنل مجموعه شهری یک ضرورت اساسی است چرا که این افراد در خط مقدم ارائه خدمات به شهروندان و از سوی دیگر در خطر ابتلا به کرونا قرار دارند.

سرپرست شهرداری قزوین اظهار کرد: با توجه به این که این افراد بیشتر در معرض خطر قرار دارند در اولویت دریافت واکسن هستند و  تاکنون بیش از ۷۰۰ پاکبان قزوینی و فعالان حوزه پسماند نخستین واکسن خود را با همکاری مرکز بهداشت و معاونت خدمات شهری شهرداری، دریافت کردند.

وی افزود: واکسیناسیون کارکنان شهرداری با توجه به سازمان‌هایی که درگیری بیشتری با کرونا داشتند آغاز شده و تاکنون پرسنل آرامستان‌ها، آتش‌نشانی و افراد اجرایی که بیشتر در معرض خطر هستند واکسن دریافت کردند.

به گزارش ایسنا، امروز در تاریخ دهم شهریور ۳۰۰ دوز واکسن برکت به پاکبانان قزوینی تزریق شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches