×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
مذاکره با کشورهای اروپایی برای برندسازی محصولات ارگانیک

اقتصادتهران: مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: در حال حاضر برندهای ارگانیک بسیار محدودی سهم قابل توجهی در بازار کشاورزی دارند و ما تلاش می کنیم برندسازی این محصولات را تقویت کنیم.

به گزارش وزارت جهاد کشاورزی، حسین شیرزاد اظهار داشت: ما در راستای توسعه برندهای محصولات ارگانیک ایران، مذاکراتی را با شرکای خارجی اتحادیه های مرکزی تعاونی روستایی در برخی کشورهای اروپایی آغاز کرده ایم تا بتوانیم این برندها را در کشور هایی مانند اسپانیا، آلمان و فرانسه داشته باشیم و تولیدکنندگان ایرانی سهم بیشتری در این بازارها داشته باشند.

وی با بیان این که محصولات ارگانیک از حاشیه سود قابل توجهی برخوردار نیستند، تصریح کرد: سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران برای نخستین بار متولی افزایش حاشیه سود محصولات ارگانیک شده و این کار از طریق مدیریت ریسک در واحدهای تولید این محصولات باید صورت بگیرد.

شیرزاد افزود: کشت ارگانیک تخصصی است و قطعا نیاز به دانش آموختگان فنی و تکنیکی دارد و یکی از راه ها برای جذب دانش آموختگان به بخش کشاورزی، ورود آنها به حوزه تولیدات ارگانیک است.

وی ادامه داد: این اقدام علاوه بر افزایش حاشیه سود و ارزش افزوده در حوزه ارگانیک، به کاهش بیکاری دانش آموختگان کشاورزی کمک می کند.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با بیان این که ۳.۵ میلیون هکتار از بهترین اراضی کشاورزی در اختیار تعاونی های تولید است، گفت: دانش آموختگان کشاورزی را می توان در این اراضی جذب کرد که گام بلندی هم برای بالا بردن اشتغال تخصصی در بخش کشاورزی و هم توسعه کسب و کارها در حوزه ارگانیک است.

وی ادامه داد: این سازمان با توجه به ضرورت توسعه کشت محصولات ارگانیک، توسعه کسب و کارهای این محصولات را در بطن شرکت های تعاونی تولید روستایی را پی گیری می کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches