×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
مدیریت ریسک، رکن اصلی حاکمیت شرکتی در صنعت بیمه است

اقتصادتهران: مشاور رئیس کل بیمه مرکزی در امور مدیریت ریسک گفت: اگر بخواهیم در شرکتی حاکمیت شرکتی موثر برقرارکنیم باید سیستم موثر و کارآمد مدیریت ریسک را درآن شرکت جاری و ساری کنیم.

به گزارش اقتصادتهران، محمود اسعد سامانی، مشاور رئیس کل بیمه مرکزی در امور مدیریت ریسک اظهار کرد: شورای عالی بیمه در سال ۱۳۹۶ آیین نامه مهم حاکمیت شرکتی را تصویب کرده و برای اجرا در اختیار شرکت های بیمه قرار داد. این آیین نامه مقررات بسیار مهمی را برای شرکت‌های بیمه وضع کرده است و از آن‌ها می‌خواهد تغییراتی را در ساختار سازمانی و در روش‌های انجام کار خود ایجاد کنند.

وی ادامه داد: در این آیین نامه وظایف معینی برای آیین نامه شرکت ها و وظایف مدیران در نظر گرفته شده است. هدف این آیین نامه حاکمیت شرکتی این است تا شرکت های بیمه بتوانند به صورت هدفمند و دقیق کار کنند. در صنعت بیمه رکن اصلی حاکمیت شرکتی را سیستم موثر مدیریت ریسک در نظر می‌گیرند.

این مقام مسئول تصریح کرد: اگر بخواهیم حاکمیتی شرکتی موثر برقرار کنیم، باید سیستم موثر و کارآمد مدیریت ریسک در آن شرکت جاری باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches