×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: محمد رضا کشاورز، مدیرعامل سابق شرکت بیمه دی، به عنوان مدیرعامل جدید بیمه اتکایی ایرانیان معرفی شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابظ عمومی بیمه اتکایی ایرانیان؛ با تصویب هیئت مدیره شرکت بیمه اتکایی ایرانیان و تایید بیمه مرکزی ایران محمدرضا کشاورز به عنوان مدیرعامل این شرکت انتخاب شد. این انتخاب در اجرای برنامه راهبردی شرکت و واگذاری امور اجرایی به مدیران جوان و تحول گرا و بنا به پیشنهاد حجت پوستین چی مدیرعامل قبلی و عضو هیئت مدیره شرکت صورت گرفته و تغییری در ترکیب هیئت مدیره شرکت ایجاد نشده است.

ثبات مدیریت در بیمه اتکایی ایرانیان از بدو تاسیس تاکنون از عوامل موثر در استحکام پایه ریزی و شکل گیری تخصصی این شرکت بوده و پیوستن محمدرضا کشاورز که از مدیران ارشد، خوشفکر و خوشنام صنعت بیمه است به تیم مدیریتی شرکت و سابقه حضور وی در هیئت مدیره و مدیریت عاملی شرکت بیمه دی و عضویت در هیئت رئیسه سندیکای بیمه گران ایران و همچنین تجربه شان در سطوح مدیریتی در صنایع تولیدی، برای این شرکت فرصتی مغتنم و ارزشمند است.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches