×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
مدارس از نشاط و شادابی فاصله گرفته‌اند

اقتصادتهران: وزیر آموزش و پرورش گفت: متاسفانه مدارس کشور از نشاط، شادابی و سرزندگی فاصله گرفته‌اند.

به گزارش مهر، سید محمد بطحایی در ستاد عالی فعالیت های ورزش دانش آموزی در سال تحصیلی ۹۶_۹۷ که در وزارت آموزش و پرورش در حال برگزاری است گفت: هیچ کشوری به توسعه یافتگی پایدار نمی رسد مگر اینکه به وزارت آموزش و پرورش اهمیت بدهد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: اگر آموزش و پرورش کشور به سطح قابل توجه توسعه یافتگی نرسد بی تعارف در آینده نیز به توسعه یافتگی نخواهیم‌رسید.

وی بیان کرد: اگر به مدارس امروز برویم برنامه های آنان را تجزیه کنیم می توانم آینده را پیش بینی کنیم.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در حوزه آموزش عمومی مدرسه باید کانون اصلی اموزش و پرورش شود. نهادهای موازی در کنار مدرسه ایجاد کرده ایم و نقش مدرسه در فراینده یادگیری و یادهی کمرنگ شود.

بطحایی گفت: از زمانی که مدرسه را یک کانون فرعی شد در کنار مدرسه نهاد موزای تشکیل شد کاهش بهره وری منابع و ایجاد فاصله بین اهداف ما شکل گرفت.

بطحایی گفت: باید تمام امکانات در مدرسه باشد و از برنامه های مدرسه پشتیوانی کند.متاسفانه مدارس امروز از شادابی و نشاط فاصله گرفته است و این فاصله زیاد می شود. متاسفانه سرزندگی و شادی در مدرسه کمرنگ شده است.

وی گفت: بحث تربیت بدنی و ورزش موجب نشاط می شود متاسفانه امکانات در این ارتباط کم است. در تمام مدرسه ما دلهره به دلیل کمبود امکانات و منابع دارند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches