×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
محیط زیست امانت آیندگان نزد ماست

اقتصادتهران: معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو، از جلسه بازنگری در مدیریت استاندارد ایزو ۱۴۰۰۱ منطقه دو به منظور بررسی میزان آمادگی واحدهای ستادی و اداری و نواحی ۹ گانه در نگهداشت استاندارد ایزو ۱۴۰۰۱ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو، مهران جندقی با بیان این مطلب گفت: استاندارد های مدیریت زیست محیطی روشهای عمومی را برای مدیریت یک سازمان با توجه به مسئولیت اجتماعی و قانونی آن در قبال محیط زیست بیان می کند که طی آن سازمان کمترین آسیب را به محیط زیست وارد نماید بطوریکه اصول توسعه پایدار در فعالیت های سازمان لحاظ شود. معروفترین استاندارد مدیریت زیست محیطی استاندارد ISO14001 است که به وسیله کمیته ۲۰۷ سازمان جهانی استاندارد ISO تدوین شده است.

 وی گفت: این استاندارد که الزاماتی را برای حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از آسیب رساندن آلاینده های شرکت ها به محیط دارد، می تواند در تمام سازمان ها، چه تولیدی و چه خدماتی استقرار یابد.

همچنین می تواند پوشش دهنده بسیار خوبی به قوانین و مقررات دولتی درحوزه محیط زیست باشد، چرا که الزامات این استاندارد فراتر از قوانین و استانداردهای ملی است.

در همین راستا جلسه بازنگری مدیریت استاندارد ایزو ۱۴۰۰۱ با حضور معاونین، شهرداران نواحی و مدیران ادارات خدمات شهری در منطقه دو برگزار شد.

جندقی با اشاره به این مطلب که منطقه۲ از سال ۱۳۸۶ تا کنون موفق به تمدید گواهینامه استاندارد ایزو ۱۴۰۰۱ گردیده است افزود: جلسه بازنگری مدیریت استاندارد ایزو ۱۴۰۰۱ به منظور حصول اطمینان از تناسب، کارایی کفایت و اثربخشی نظام مدیریت زیست محیطی، دست‌یابی به بهبود مستمر، بررسی و تجزیه و تحلیل کلیه تعهدات زیست محیطی واحدهای اداری و ستادی و نواحی ۹ گانه در کلیه فعالیت ها جهت دستیابی و نیل  به اهداف محیط زیست در قالب آخرین ویرایش استاندارد ایزو ۱۴۰۰۱ به اخذ گواهینامه برگزار شد.

 وی تصریح کرد: در این جلسه  ضمن بررسی عملکرد کلیه حوزه‌های منطقه در رابطه با نظام مدیریت زیست محیطی و منابع استفاده شده، میزان آمادگی  معاونت ها و نواحی ۹ گانه جهت انجام ممیزی نهایی بررسی و کلیه عدم انطباق ها، اهداف، جنبه های بارز و … مورد تجزیه و تحلیل مدیران ارشد و شهرداران نواحی قرار گرفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches