×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ماراتن برنامه‌نویسی بر پایه‌ سرویس‌های بانکی برگزار می‌شود

اقتصادتهران: شرکت توسن با مسابقه برنامه‌نویسی بر پایه سرویس‌های بانکی، ایده‌پردازان برنامه‌ نویسی وب و گوشی هوشمند را به نخستین چالش نوآوری خود فرا می‌خواند.

به گزارش مؤسسه دیده‌بان آی‌تی، شرکت توسن به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید نرم‌افزارهای بانکی و لزوم توجه به فعالیت‌های استارتاپی و حمایت از آن‌ها، اولین چالش نوآوری خود را در قالب ماراتن برنامه‌ نویسی بر پایه‌ سرویس‌های بانکی برگزار می‌کند.

براساس این گزارش، افراد و تیم‌ها می‌توانند برای ثبت ایده‌های خود به نشانی www.tosanboom.irمراجعه کنند تا هیئت داوران از میان ایده‌های ثبت شده،۲۰ ایده برتر را انتخاب و برای شرکت در برنامه معارفه از آنها دعوت ‌کنند.

این گزارش می‌افزاید، مهلت ثبت‌نام ایده‌ها از ۱۵شهریورماه تا ۱۵مهرماه اعلام شده است و پس از بررسی توسط داوران، اول آبان‌ماه راه‌یافتگان به مرحله نهایی چالش نوآوری توسن معرفی خواهند شد. روز ششم آبان‌ماه جلسه هماهنگی با تیم‌های منتخب و تحویل مستندات و دسترسی به API توسن صورت خواهد گرفت و رقابت تیم‌ها از ۱۳ آبان‌ماه در دانشکده کامپیوتر دانشگاه امیرکبیر آغاز شده و با مراسم اختتامیه و اهدای جوایزدر ۱۵ آبان‌ماه پایان می‌یابد.

توسن در نظر دارد به نفرات اول تا سوم به‌ ترتیب مبالغ ۲۰، ۱۰ و ۵میلیون تومان به‌عنوان جایزه اهدا کند. ضمن آنکه جایزه ایده برتر نیز ۵میلیون تومان است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches