×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
لیست نهایی کاندیداهای ائتلاف ملی مهندسان تدبیر و امید اعلام شد

اقتصادتهران: گروه ۲۵ نفره لیست کاندیداهای هفتمین دوره از انتخابات سازمان نظام مهندسی؛ تحت عنوان “ائتلاف ملی مهندسان تدبیر و امید نهایی شد.

امیرحسین فتوحی ضمن اعلام این خبر در گفت و گو با خبرنگار اقتصادتهران افزود: مجموعه‌ای برآمده از بدنه حرفه‌ای و صنفی مهندسان با گفتمان اعتدال و تدبیر درهفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی حضوردارند. این ائتلاف دست چینی از برترین مهندسان کشور در جهت اعتلای اهداف نظام مهندسی کشور و ایرانی آباد است.

وی تصریح کرد: این ائتلاف در دوره های پیشین تحت عناوین تحول خواهی حضور قدرتمندی داشته است که تمام تلاش خود را برای برآورد ارتقا سطح علمی، آموزشی و معیشتی اعضاء و امور صنفی و همچنین ارائه بهترین خدمات به مردم گام برداشته است. در این خصوص ضمن توجه به تامین منافع سرمایه گذاران و بهره برداران این حوزه، خدمت به مردم را در مسیر شکوفایی ایرانی آباد اولویت دانسته است و هم اکنون با گفتمان تدبیروامید جهت اصلاح و ارتقای جایگاه و شان مهندسی کشور پای در عرصه انتخابات گذاشته است.

این مدرس دانشگاه با تاکید براینکه بالغ بر۹۰هزار مهندس در تهران حضور قدرتمند و اثرگذاری داشته‌اند تصریح کرد: امیدواریم هفتمین دوره انتخابات که در ۱۶مهرماه برگزار می‌شود  با حضور حداکثری مهندسان در این انتخابات بار دیگر حماسه بیافرینیم.

عضو هیات مدیره انجمن صنفی سازندگان مسکن و ساختمان با اشاره به فرمایش مقام رهبری تاکید کرد: ائتلاف تدبیروامید با تاکید برهمدلی و همزبانی مطابق با دستور مقام رهبری حفظه الله، حمایت خود را از برنامه های دولت تدبیر و امید تاکید داشته و در این مسیر سازمان قدرتمند نظام مهندسان را به عنوان بازوی یاریگر دولت می‌دانند.

مدیرعامل شرکت جهان سازان با اشاره به اهداف و محورهای اصلی مصوب در این ائتلاف افزود: از مهمترین محورهای این ائتلاف، برنامه ریزی و اجرای طرح جامع ساخت و ساز در کشور با ساماندهی و نظارت بر اجرای تعرفه‌های حقیقی؛ تثبیت و اصلاح سامانه ارجاع کار نظارت از طریق تمام سیستماتیک شدن سامانه و حذف دخالت انسانی؛ ایجاد شفافیت در عملکرد هیات مدیره از طریق گزارش عمکرد ماهیانه و نظام انتقادات و پیشنهادات انلاین مهندسان؛ برگذاری جلسات ایده‌پردازی و پانل آزاد مهندسی جهت افزایش مشارکت مهندسان صاحبنظر در تصمیم سازی‌ها؛ حمایت قانونی از مهندسان با تاسیس بخش مشاوره حقوقی در سازمان و دفاع از آن هادر دادگاه و مراجع مورد نیاز؛ ارتقاء شان و معیشت مهندسان از طریق حمایت‌های بیمه‌ای پایه و تکمیلی رایگان جهت تمامی اعضای خانواده آن‌ها؛ رقابت مثبت در ارجاع کار نظارت با رتبه بندی و امتیازبندی مهندسان بر اساس معیارهای تخصصی و بازرسی های مداوم؛ ایجاد هم بستری جهت قرارگیری رزومه حرفه‌ای در کارتابل آنلاین مهندسان و امکان بررسی مقایسه و تصمیم گیری کارفرمایان.

وی ضمن اعلام این خبر که درخصوص لیست نهایی به جمع‌بندی رسیده و تکمیل شده؛ تاکیدکرد: باید به شرایطی برسیم که اعمال هرهزینه فنی ومهندسی به عنوان یک سرمایه گذاری ارزشمند تلقی شود، افزایش سطح معیشت و امور صنفی همچنین موجب افزایش انگیزه و به تبع آن تقسیم عادلانه کاروایجاد روحیه و انگیزه در مهندسان می‌شود. باید امید را به جامعه مهندسان برگردانیم و در توسعه کار و خدمات مدبرانه مدیریت کنیم. مهندسان کشور جزء نخبگان وسرمایه های ملی هستندبا ارزش گذاری به کار، تحصیل و تجربه آنان بار دیگر شورآفرینی در اقتصاد مهندسی کشور را موجب گردیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches