×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
لیست بیمه رانندگان از طریق اینترنت دریافت می‌شود

اقتصادتهران: مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ گفت: از این پس رانندگان می‌توانند از طریق اینترنت و بدون حضور در شعب تأمین اجتماعی، لیست بیمه خود را به تأمین اجتماعی ارائه دهند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، حسین جودکی، اظهار داشت: برای رفاه حال بیمه‌شدگان و توسعه خدمات الکترونیکی در سازمان تامین اجتماعی؛ این طرح از نهم اسفند بر اساس نگارش ۴ تابستانه به اجرا درآمده است.

وی با اشاره به برطرف شدن موانع اجرایی این طرح گفت: طرح ارسال لیست اینترنتی رانندگان کشور ابتدا در شعب ۲، ۷ و ۲۸ تهران مورد آزمایش قرار گرفت و پس از برطرف شدن موانع، از اسفند ماه سال جاری به اجرا درآمد.

جودکی در خصوص تعداد مشمولان این طرح گفت: در سراسر کشور ۹۸ هزار و ۳۰۰ نفر و در سطح اداره کل غرب تهران بزرگ بیش از ۲۷ هزار نفر از طریق بیمه رانندگان، لیست ارسال می‌کنند که با توجه به اجرایی شدن ارسال لیست اینترنتی از این پس از هر نقطه ایران و در هر زمان می‌توانند لیست خود را ارسال نمایند.

وی در خصوص پراکندگی سوابق رانندگان در گذشته گفت: تا پیش از مهر ماه سال ۱۳۸۰ لیست‌های رانندگان بر اساس بارنامه‌های صادرشده منظور می‌شد که متاسفانه با توجه به عدم محاسبه در برنامه‌ها، سوابق بیمه‌شدگان دچار پراکندگی بود که با مساعدت و کمک دولت و تامین اجتماعی از مهر ماه سال ۱۳۸۰ ارسال لیست بر عهده خود رانندگان گذاشته شد.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در خصوص سخت و زیان‌آور بودن شغل رانندگی گفت: در حال حاضر تنها رانندگان اتوبوس شرکت واحد مشمول این قانون هستند.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches