×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
لغو انتخابات صنف آرایشگران مردانه تهران

اقتصادتهران: انتخابات صنف آرایشگران مردانه تهران لغو شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از تهران رسانه؛ تحریریه تهران رسانه در تماس با رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و همچنین پیگیری از روابط عمومی این اتحادیه، باخبر شد که انتخابات هیات مدیره و بازرسی که با اعلام به اعضاء و انتشار فراخوان قرار بود در صبح روز یکشنبه پانزدهم آبانماه برگزار گردد، یک روز قبل با اعلام مراجع ذی صلاح برگزار کننده بنابه دلایل نامعلوم لغو گردید.

هنوز هیچ مرجع رسمی و سایت اتاق اصناف تهران و سازمان صمت استان تهران، دلیل لغو این انتخابات را اعلام نکرده است.

عباس گلشن ندامانی؛ رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران در پاسخ به تهران رسانه گفت؛ ما هم از این موضوع بی اطلاع هستیم و تا ۲۴ ساعت قبل از انتخابات کلیه فراخوان ها و تبلیغات نامزدهای انتخابات به صورت قانونی صورت گرفته و اعضای این اتحادیه نیز برای اخذ رای به اتحادیه مراجعه کردند که به آنان اعلام شد، انتخابات لغو شده است.

بنابر این گزارش؛ برخی اختلافات داخلی هیات مدیره فعلی را دلیل لغو انتخابات دانسته و برخی نیز مراحل بررسی و تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات را دارای مشکل می‌دانند که هنوز هیچ منبع رسمی این ادعاها را تایید یا رد نکرده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches