سه شنبه, ۲ دی , ۱۴۰۴
اقتصاد تهران

لبخند رضایت مردم پای دستگاه‌های خودپرداز بانک صادرات ایران

۱۵ فروردین, ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵

لبخند رضایت مردم پای دستگاه‌های خودپرداز بانک صادرات ایران

اقتصادتهران: نوروز هر سال همواره مملو از اتفاقاتی است که در بسیاری از موارد غیرقابل پیش‌بینی است. اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی در سالیان گذشته معمولاً در حوزه بانک‌ها بیش‌تر خودنمایی می‌کرد به طوری که به عنوان مثال وقتی فردی برای دریافت وجه نقد به دستگاه خودپرداز مراجعه می‌کرد ناگهان با کمبود وجه نقد یا خرابی دستگاه مواجه می‌شد حال آن که فرد دیگری در شهری دیگر و یا پای دستگاه در انتظار دریافت وجه نقد مورد نیازی بود که به وی قول داده شده بود.

این اتفاقات در چند سال گذشته به یمن پیش‌بینی تمهیدات لازم مسوولان بانکی از یک سو و نیز ارتقای زیرساخت‌های مناسب مخابراتی و نیز ارتباطی از سوی دیگر بسیار کاهش یافته و روز به روز بر رضایت مشتریان بانک‌ها افزوده شده است.

اما در این میان و با وجود پیشرفت‌هایی که حاصل شده باز هم کم نیستند بانک‌هایی که در ایام پیش از سال نو و در ایام تعطیلات دست مردم را در حنا گذاشته و مشتریان با بی‌مهری از سوی آن‌ها مواجه شدند. در این بین دستگاه‌های خودپرداز بانک صادرات اما توانستند حداکثر رضایت‌مندی مردم را به خود جلب کنند به طوری که بنابر گزارش‌های دریافتی در خصوص عملکرد بانک صادرات ایران در روزهای پایانی سال ۹۴ و ایام تعطیلات آغازین سال ۹۵ حاکی از رضایت عمومی از خدمات این بانک است.

 این بانک که با هدف پاسداشت آیین های ملی و مشارکت کودکان و نوجوانان در چرخه فعالیت‌های اقتصادی کشور مبادرت به فعال سازی طرح هفت سین سپهر ​ در راستای افزایش رفاه هموطنان در سراسر کشور نسبت به برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم در جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان اقدام نموده بود توانست با تمهیدات اندیشیده شده ضمن ارتقاء کمی و کیفی خدمات قابل ارائه از طریق سامانه های الکترونیکی، علاوه بر افزایش زمان ارایه خدمات در شعب خود در روزهای پایانی سال ۹۴حدود۷۰۰ شعبه را به عنوان شعب کشیک آماده خدمات رسانی به هموطنان نمود و همچنین تعداد ۳۷۶ شعبه این بانک نیز برای ارائه خدمات در روزهای۲و ۳ و ۴ فروردین ماه ۹۵ تجهیز شده بودند که گزارش های اخذ شده در رابطه با عملکرد این شعب و همچنین گزارش های آماری مربوط به  درگاه های پرداخت شاملخود پردازها، دستگاه های پایانه فروش، بانکداری اینترنتی، همبانک، همراه بانک و غیره حاکی از رضایت عمومی و خرسندی هموطنان از خدمات ارائه شده توسط بانک صادرات ایران بوده است.

از سوی دیگر بنابر گزارش‌های دریافتی و در پی استقبال مشتریان از خدمات سامانه همبانک صادرات ایران تعداد تراکنش‌های این سامانه در سال ۹۴ بالغ بر ۸۵ میلیون مورد بوده است که نشان دهنده رشد ۲۰ درصدی تعداد تراکنش‌های این سامانه در بازه زمانی یاد شده نسبت به مدت مشابه در سال بیشتر بوده است.

بانک صادرات در حال حاضر دارای ۵ هزار دستگاه خودپرداز در سراسر کشور بوده و ۵۶ میلیون انواع کارت الکترونیکی در دست مردم متعلق به این بانک است ضمن آن که انجام روزانه حدود ۲۴ میلیون تراکنش الکترونیکی توسط این بانک بیانگر سهم مهم آن در توسعه و تحقق اهداف بانکداری الکترونیکی کشور دارد.

دیدگاه ها بسته هستند.

  • پستی یافت نشد.

آخرین خبر ها