×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
لایروبی بیش از ۱۸۴ هزار متر از انهار منطقه ۲۰ تهران هر ماه

اقتصادتهران: شهردار منطقه ۲٠ گفت: در آستانه فرا رسیدن فصل بارندگی و به منظور جلوگیری از بروز آبگرفتکی انهار و حسب پایش‌های میدانی، عملیات لایروبی انهار معابر اصلی و فرعی، روزانه ببش از متراژ ۶ هزار متر انجام می‌شود.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ رضا شنگی با بیان اینکه پاکسازی و لایروبی انهار و کانال‌های آب‌های سطحی از فعالیت‌های مداوم شهرداری منطقه است اظهار داشت: به منظور جلوگیری از آب گرفتگی های احتمالی معابر در آستانه فصل پاییز، روزانه ۶ هزار و ۱۵٠ متر و ماهانه بیش ار ۱۸۴ هزار متر از انهار معابر اصلی و فرعی لایروبی و پاکسازی می‌شود.

شنگی افزود: لایروبی انهار به متراژ ۶ هزار و ۱۵٠ متر و جمع آوری لجن به میزان هزار و ۸۳٠ گیلوگرم به صورت روزانه، با تلاش کارگران خدوم معاونت خدمات شهری انجام می شود.

شهردار منطقه تصریح کرد: رها سازی زباله‌های شهری مهمترین علت آبگرفتگی انهار سرپوشیده و روباز است و مشارکت شهروندان در این خصوص با عدم تخلیه زباله و نخاله‌های ساختمانی در انهار و مسیل‌ها از بروز آب گرفتگی به ویژه در فصل بارندگی بسیار موثر است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches