×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
کرونا انگلیسی در پمپ بنزین‌ها جولان می‌دهد

اقتصادتهران: با وجودی که مساله ویروس کرونا با وجود تهیه واکسن آن هنوز برطرف نشده، اما عده‌ای هنوز هم این مساله را جدی نگرفته و در مراودات روزانه خود ریسک بسیار زیادی را متحمل می‌شوند.

به گزارش اقتصادتهران، یکی از مراکزی که کرونا در کمین ‌آن نشسته پمپ بنزین‌هاست. در واقع شاید به درستی بتوان گفت که کرونا در پمپ بنزین‌ها جا خوش کرده و از همین رو جدی گرفتن نکات ایمنی در این مراکز حساس و توجه به رعایت اصول بهداشتی از ضروریات بسیار مهم است.

در ابتدای فراگیری این ویروس منحوس، مقرر شده بود تا اپراتورها نسبت به بنزین زدن در جایگاه‌ها اقدام کنند اما به مرور زمان این مساله کمرنگ و کمرنگ‌تر شد تا جایی که در حال حاضر بسیاری از مردم نسبت به پر کردن باک خودروی خود مبادرت می‌کنند.

همکاری اپراتورها بسیار قابل تقدیر است به طوری که اپراتور جایگاه‌ها مخالفتی برای انجام فرایند سوخت گیری خودروهای متقاضی ندارند اما به دلیل عدم اطمینان و یا عدم آگاهی، افراد بعضا بدون در اختیار داشتن وسایل مناسب بهداشتی همچون ماسک و دستکش اقدام به سوختگیری می‌کنند.

تابستان امسال، مشاور عالی انجمن مالکان جایگاه‌ها و مجتمع‌های خدماتی، رفاهی و بین‌راهی در خصوص وضعیت فعلی جایگاه های سوخت برای مقابله با ویروس کرونا، گفته بود که در حال حاضر جایگاه ها ماسک و دستکش را در اختیار اپراتورها و حتی افراد متقاضی قرار داده‌اند اما لازم است افرادی که وارد پمپ بنزین نیز می شوند وسایل بهداشتی لازم را همراه داشته باشند.

این در حالی است که هم اکنون کمبود یا نبود وسائل بهداشتی در پمپ بنزین‌ها به چشم می‌خورد به طوری که در بسیاری از جایگاه‌های سوخت این وسائل وجود ندارد که ضروری است شرکتپخش فراورده‌های نفتی در این مورد نظارت و اقدام جدی انجام دهد.

این در حالی است که در ابتدا به دلیل اینکه از مواد نامناسب برای ضدعفونی جایگاه‌ها استفاده می‌شد، جایگاه ها متحمل خسارات زیادی شدند. با توجه به اینکه مواد ضد عفونی مناسب گران است جایگاه ها چاره‌ای ندارند.

با وجود همکاری بسیاری از اپراتورهای در این زمینه باید گفت که علیرغم این اقدامات بعضا دیده می‌شود که پمپ بنزین ها چندان این مساله را جدی نگرفته‌اند و حتی متقاضیان سوخت نیز تمایل چندانی ندارند که مسوولیت سوخت گیری را به اپراتورهای جایگاه ها واگذار کنند.

با اینحال کرونای جهش یافته انگلیسی که به گفته وزیر بهداشت قتل عام می‌کند با این چیزها شوخی ندارد و بهتر از مسوولان پخش فراورده‌های نفتی تمهیداتی برای مقابله با عدم مواجهه مستقیم مردم با نازل‌های سوخت بیاندیشند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches