×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
قیمت سی ان جی تغییری نیافته است

اقتصادتهران:  قیمت عرضه سی ان در جایگاه های عرضه کننده این سوخت پاک، هیچ افزایشی نیافته است.

مدیر طرح احداث جایگاه سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده ه های نفتی ایران، به خبرنگار شانا، گفت: حذف واحد فروش مترمکعب و استفاده از واحد کیلوگرم در جایگاه های عرضه کننده این سوخت پاک، تنها با هدف یکسان سازی واحد فروش آن انجام شده و هیچ تغییری مبنی بر افزایش نرخ صورت نگرفته است.

امیر وکیل زاده با بیان این که هم اکنون فروش سی ان جی در ٧۵ درصد جایگاه های کشور به صورت جرمی (برحسب کیلوگرم) انجام می شود، اظهار کرد: این تغییر تنها برای ٢۵ درصد جایگاه ها و با هدف یکسازی واحد فروش صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: پیش از این، هر مترمکعب سی ان جی ۴۵٠ تومان و هر کیلوگرم آن نیز ۶٠٠ تومان عرضه می شد و هم اکنون نیز هر یک کیلوگرم سی ان جی با همان رقم پیشین (۶٠٠ تومان )عرضه می شود و از همین رو هیچ افزایش نرخی در خصوص عرضه آن صورت نگرفته است.

وکیل زاده گفت: یک کیلوگرم سی ان جی به لحاظ حجمی از یک متر مکعب آن بیشتر (معادل ١,۴۴ مترمکعب) و نرخ گذاری اولیه آن نیز بر همین اساس صورت گرفته است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches