×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
قیمت دلار و یورو در بازار آزاد افزایش یافت

اقتصادتهران: بازار ارز و سکه شاهد افزایش قیمت ارزهای عمده و در مقابل افت اغلب مسکوکات طلا بود به شکلی که هر دلار آمریکا با ۱۳۰ ریال رشد به ۴۴ هزار و ۸۲۰ ریال رسید اما سکه تمام طرح جدید با افت ۴۶ هزار ریالی ۱۵ میلیون و ۸۹۶ هزار ریال فروخته شد.

به گزارش ایرنا، هر یورو در بازار آزاد امروز با ۵۵۰ ریال رشد ۵۵ هزار و ۵۲۰ ریال به فروش رفت؛ هر پوند انگلیس با افزایش ۵۰ ریالی ۶۸ هزار و ۷۲۰ ریال عرضه شد و نرخ هر درهم امارات بدون تغییر در محدوده ۱۳ هزار و ۴۵۰ ریال باقی ماند.

در سامانه نظارت ارز (سنا) قیمت هر دلار آمریکا ۴۴ هزار و ۶۴۷ ریال، یورو ۵۵ هزار و ۱۰۲ ریال و درهم امارات ۱۲هزار و ۸۳۴ ریال اعلام شده که بیانگر میانگین نرخ فروش آنها در صرافی های مجاز سراسر کشور است.

در بازار سکه، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۷۰ هزار ریال کاهش یافت و به ۱۵ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال رسید اما نیم سکه بدون تغییر قیمت نسبت به دیروز ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال فروخته شد.

ربع سکه طلا نیز با افت ۱۰ هزار ریالی ۴ میلیون و ۹۴۰ هزار ریال و سکه گرمی با ۵۰ هزار ریال عقبگرد سه میلیون و ۳۰۰ هزار ریال به فروش رفت.

در بازارهای جهانی هر اونس طلا هفت دلار و ۱۵ سنت رشد قیمت داشت و به یک هزار و ۳۲۶ دلار و ۵۱ سنت رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار با سه هزار و ۶۹۰ ریال رشد در بازار ایران، یک میلیون و ۴۸۹ هزار و ۸۰ ریال عرضه شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches