×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
قیمت خودروهای وارداتی کاهش می‌یابد

فعالان بازار خودرو از احتمال کاهش قیمت خودروهای وارداتی در ماه‌های آینده خبر می‌دهند.

حدود سه ماه آینده سال میلادی ۲۰۱۴ به پایان رسیده و سال ۲۰۱۵ آغاز می‌شود. طبق عرف معمول خودروسازان بین‌المللی چند ماه قبل از پایان سال جاری میلادی، خودروهای تولیدی خود را با مدل سال جدید عرضه می‌کنند.

به این ترتیب در چند ماه آینده شاهد ورود خودروهای وارداتی مدل ۲۰۱۵ به بازار ایران خواهیم بود. این در حالی است که ‌هم‌اکنون نیز تعداد خودروهای مدل ۲۰۱۴ عرضه شده در بازار بیشتر از تقاضای این محصولات است.

در این شرایط فعالان بازار خودرو معتقدند که با ورود و عرضه خودروهای مدل ۲۰۱۵ به بازار ایران و به شرط ثبات نرخ ارز، شاهد کاهش قیمت خودروهای مدل ۲۰۱۴ عرضه شده در بازار ایران خواهیم بود.

البته این افراد پیش‌بینی می‌کنند که در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات ایران و گروه ۱+۵ و با توجه به تاثیر مثبت این موضوع در کاهش قابل توجه هزینه‌های واردات خودرو به کشور، قیمت تمام خودروهای وارداتی کاهش قابل توجهی را تجربه خواهد کرد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches