×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true

دبیرکل کانون سراسری انجمن های صنفی پرورش دهندگان مرغ تخمگذار گفت: در شرایط کنونی و با تک نرخی شدن ارز ، قیمت واقعی هرعدد تخم مرغ ۴۵۰ تومان است اما هم اکنون به کمتر از این میزان فروخته می شود.

به گزارش ایرنا، سید فراز طلاکش در مراسم روز جهانی تخم مرغ در جمع خبرنگاران افزود: درحال حاضر دولت از عرضه تخم مرغ با قیمت واقعی خودداری می کند، اگر روند نرخ گذاری اصلاح نشود ، به طور قطع شاهد تعطیلی بسیاری از مرغداری های خواهیم بود و دولت ناچار به واردات خواهد بود.

وی تاکید کرد: انتظار داریم دولت با هماهنگی انجمن ها و تشکل های صنفی قیمت واقعی را تعیین و اعلام کند تا تولید کنندگان و مصرف کنندگان بیش از این متضرر نشوند و نوسان بازارتخم مرغ نیز برطرف شود.

طلاکش در مورد سرانه مصرف تخم مرغ گفت: طی مدت سه سال اخیر، سرانه مصرف تخم مرغ در کشور ۱۹۰ عدد بوده است. این در حالیست که در برخی کشورهای پیشرفته سرانه مصرف این محصول بین ۲۴۰ تا ۳۰۰ عدد است.

وی تصریح کرد: به دنبال آن هستیم تا برای کاهش سردرگمی مصرف کنندگان، نرخ مصوب را بر روی هرعدد تخم مرغ درج کنیم ، هم اکنون برخی واحدهای تولیدی مبادرت به نرخ گذاری روی محصول خود کرده اند امیدواریم مابقی واحدها نیز اقدام به این امر کنند.

دبیرکل کانون سراسری انجمن های صنفی پرورش دهندگان مرغ تخمگذار افزود: خرید تخم مرغ به صورت دانه ای نسبت به خرید این محصول به صورت کیلویی برای مصرف کنندگان صرفه اقتصادی بیشتری دارد.

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches