×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
قنوات شمال شرق تهران دارای شناسنامه شدند

تهران اکونومی: معاون امورشهری شهرداری منطقه ۴ از تهیه شناسنامه قنوات شمال شرق تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۴، حمید ناصحی ضمن اعلام این خبر بیان داشت: با همکاری دانشگاه خواجه نصیر طوسی، شناسنامه قنوات و چاه‌های جذبی سطح منطقه تهیه و تنظیم شد.

وی ادامه داد: در این شناسنامه اطلاعاتی چون پیشینه تاریخی قنوات منطقه، موقعیت جغرافیایی و نحوه قرارگرفتن آنها در لایه ها و پهنه های شهری سطح محدوده، میزان دبی آب هرقنات و مشخصاتی از این دست جمع آوری و تنظیم شده است.

ناصحی افزود: همچنین درهمین راستا نرم افزاری تهیه گردیده است که این نرم افزار در قالب نقشه GIS مشخصات کلی قنوات از لحاظ موقعیت مکانی و اطلاعات وضعیت موجود قنوات (همچون ارتفاع، میزان کول گذاری و … ) را در سطح منطقه مشخص می نماید.

وی با اشاره به فصل بارش و باتوجه به ایجاد آبگرفتگی سطحی ناشی از بارندگی های فصلی گفت: به منظور جلوگیری از آبگرفتگی در مسیر ایستگاه‌های خط ویژه BRT در محدوده بزرگراه امام علی(ع)، اداره مسیل‌ها و قنوات معاونت امورشهری منطقه۴ با همکاری شهرداری ناحیه۳ منطقه، نسبت به رفع آبگرفتگی ازاین مسیر اقدام کرد.

ناصحی درادامه بیان داشت: این اقدام با هدایت آب‌های سطحی محدوده از طریق ایجاد انشعاباتی در مسیل دارآباد(امام علی(ع)) و در هردو ضلع شمال به جنوب و جنوب به شمال بزرگراه در محل تقاطع پل شهدای لویزان و در حاشیه خطوط BRT منطقه عملیاتی شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches