×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
قصد گسترش تحقیقات دولتی را نداریم

اقتصادتهران: معاون وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: قصد نداریم تحقیقات دولتی را گسترش دهیم. یکی از رویکردهای دنیا ورود بخش خصوصی به بخش تحقیقات است که این موضوع در ایران نیز مورد توجه قرار گرفته و برنامه ریزی هایی انجام شده است.

به گزارش ایسنا، اسکندر زند در مراسم افتتاح شرکت تحقیقاتی دانش بنیان ماهیان زینتی شهرستان محلات، با اشاره به این نکته که سال آینده صدمین سال راه اندازی تاسیسات تحقیقاتی در زمینه آبزیان و شیلات در کشور است، گفت: این تاسیسات قدیمی‌ترین بخش تحقیقاتی کشور است و نشان می‌دهد در این بخش سبقه خوبی داریم.

وی با بیان اینکه برای پنج سال آینده برنامه ریزی هدفمندی در بخش تولید آبزیان و شیلات از جمله ماهیان زینتی شده است، بیان کرد: در دنیا سالانه یک و نیم میلیارد قطعه ماهی زینتی تولید می‌شود که از این میزان سهم ایران ۲۱۰ میلیون قطعه و سهم استان مرکزی ۱۳.۵ میلیون قطعه است.

زند با اشاره به تولید سالانه ۱۱ میلیون قطعه ماهی زینتی در شهرستان محلات، عنوان کرد: با توجه به اینکه مسئولین استان افزایش ۱۰ میلیون قطعه ای تولید ماهیان زینتی در شهرستان محلات را برای آینده هدف گذاری کرده‌اند، می‌توان گفت این شهرستان در بخش ماهیان زینتی نقش پررنگی دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches