×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۶ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار به طور دقیق اجرا شود

اقتصادتهران: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: برای توسعه کسب‌وکار و بهبود اقتصاد کشور باید فرآیند صدور مجوزها ساده شود که انتظار ما آن است با اجرای دقیق قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار این مسئله محقق شود.

به گزارش اقتصادتهران، محمدمهدی مفتح، در گفت‌وگو با ایرنا، درباره قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار، اظهار داشت: صدور مجوز برای ایجاد اشتغال یکی از حلقه‌های مهم برای ایجاد شغل است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: باید فرآیندی که منجر به صدور مجوز برای کسب‌وکار می‌شود، ساده باشد و پیچیدگی نداشته باشد تا فردی که می‌خواهد مجوز برای کسب و کار دریافت کند، دچار مشکل نشود.

وی بیان کرد: برای توسعه کسب‌وکار و بهبود اقتصاد کشور باید فرآیند صدور مجوزهای کسب و کار ساده شود که انتظار ما آن است با اجرای دقیق قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار این مسئله محقق شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: اگر این اتفاق بیفتد، موجب می‌شود کسب و کارها توسعه و رشد پیدا کنند و باعث می‌شود اشتغال بیشتری در سطح کشور داشته باشیم و انگیزه افراد برای توسعه کسب و کارها افزایش می‌یابد.

مفتح گفت: این قانون باید به درستی اجرا شود و اگر دستگاه و نهادی زیرساخت‌های لازم را برای تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار فراهم نکند، باید در این باره پاسخگو باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches