true
اقتصادتهران: ایرانیها عاشق فن آوری و تغییر هستند؛ نشان این ادعا وجود گوشی های تلفن همراه، لوازم صوتی و تصویری و ابزارهای الکترونیکی بهداشت شخصی با آخرین فن آوری های روز دنیا در خانه های مردم است. دنیای امروزه پر است از ابزارهای الکترونیکی که توسط برندهای مختلف رونمایی شده و تبلیغاتشان زینت دهنده جای جای زندگی و شهر ما می شوند.
همواره وقتی که یک ابزار الکترونیکی با فن آوری روز را تهیه می کنیم، چند ماهی از داشتن آن نگذشته است که برند مورد علاقه مان یک محصول جدیدتر با فن آوری نوظهور دیگری را رونمایی و به بازار عرضه می کند. حس وفاداری به یک برند خاص و داشتن یک محصول از همان برند با فن آوری جدیدتر، یکی از ویژگی های ایرانیان است و البته بعضا راهی جز هزینه سربار برای داشتن چنین محصولاتی برای ما وجود ندارد تا جایی که گاهی این رونمایی محصولات برتر از دیگری، ما را سرخورده و از داشتن محصول قبلی متاثر می کند.
به واقع چرا برندهایی که خود داعیه مشتری مداری و کسب رضایت مندی مشتریان وفادار خود هستند برای این طیف از طرفداران خود فکری نمی اندیشند؟
اما خبر خوب این است که فیلیپس در طرح نوآورانه ای با نام “فرصت تغیر از خوب به عالی” دارندگان ریش تراش های برقی را به استفاده از محصولی بهتر با ویژگیهای منحصر بفرد و کارآمدتری ترغیب می کند تا اصلاح کردن تبدیل به یکی از کارهای جالب و بدون دردسر روزانه شود.
طرح تعویض ریش تراش های قدیمی از هر برند و مدل، راهکاری است تا استفاده کنندگان ریش تراش های برقی بتوانند با دریافت تخفیف بسیار ویژه، شانس داشتن محصولی قدرتمند، کارا و حرفه ای را داشته باشند و از یک اصلاح سریع، نرم و راحت لذت ببرند و همچنین بتوانند از جدیدترین فن آوری استفاده شده برای چنین محصولاتی برخوردار باشند.
دارندگان ریش تراش های برقی می توانید با مراجعه به مراکز فروش محصولات بهداشت شخصی و با ارائه ریش تراش قدیمی خود از هر مارک و مدلی، یک ریش تراش جدید از سِری ۹۰۰۰ و یا ۵۰۰۰ فیلیپس انتخاب کرده و با استفاده از مبالغ قابل توجه تخفیف، از داشتن یک دستگاه حرفه ای احساس رضایت کنید.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=34241
false
true