×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
بازدید معاون وزیر کشور از شرکت کارا الکترونیک مبنا

اقتصادتهران: بر اساس این گزارش؛ دکتر مهدی جمالی‌نژاد، معاون  عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در بازدید از غرفه شرکت فناور کارا الکترونیک مبنا در چهارمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی شهر هوشمند ایران که از روز یازدهم تا چهاردهم تیرماه در مصلی تهران آغاز به کار کرده است، در جریان فعالیت‌های این شرکت در حوزه‌های مرتبط با هوشمند سازی شهرها قرار گرفت.

به گزارش اقتصادتهران، دکتر مهدی جمالی نژاد با بیان اینکه فناوری اطلاعات موتور محرک توسعه مدیریت شهری و روستایی کشور در آینده است گفت: کرونا نشان داد حرکت مدیریت شهری در بخش فناوری اطلاعات باید بیش از پیش سرعت گیرد.

وی اظهار کرد: شهر هوشمند و شهرداری الکترونیک می‌تواند رابطه میان شهرداری و مردم را متحول کند و موجب تقویت سرمایه اجتماعی شود.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اصلی برنامه‌های دولت طی سال‌های اخیر، استقرار دولت الکترونیک بوده است، گفت: در عرصه مدیریت شهری، استقرار شهرداری الکترونیک و تحقق شهرهای هوشمند با هدف دسترسی آسان و لحظه ای شهروندان و سازمان‌ها به انواع خدمات مدیریت شهری و همچنین با هدف ارائه خدمات ارزان و با کیفیت بهتر در اولویت بوده است ولی تا رسیدن به نقطه ایده ال فاصله داریم.

همچنین بابک پاک نهال، رئیس هیئت مدیره شرکت کارا الکترونیک مبنا، در این بازدید ضمن تشریح فعالیت‌های شرکت کارا الکترونیک مبنا در حوزهٔ هوشمند سازی شهرها و زیرساخت‌هایی که این مجموعه در این بخش فراهم می‌کند گفت: یکی از مفاهیم جدید جهت مقابله با چالش‌های کنونی شهرها در عرصه برنامه ریزی شهری، توسعه شهر هوشمند است که قابلیت‌های فیزیکی و مجازی را باهم یکپارچه می‌کند و در این راستا شرکت کارا الکترونیک مبنا با حضور در نمایشگاه، به عنوان یک شتاب دهنده برای حمایت از محصولات استارتاپ‌های تحت حمایت خود جهت ارائه و معرفی آنها حضور یافته است.

وی با بیان اینکه تا به امروز چندین ایده به تولید رسیده که بسیاری از آنها با فضای شهر هوشمند مرتبط بوده‌اند گفت: سیستم کنترل تردد شهرک‌ها، سیستم‌های دیتا لاگر، انواع سنسورها، کنترل هوشمند منابع نوری جهت اصلاح میزان مصرف برق و انواع گجت‌های هوشمند سازی از جمله آنها محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است؛ شرکت فناور کارا الکترونیک مبنا، منتخب شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران، جهت استقرار انقلاب صنعتی چهارم نیز است.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches