×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
فعالیت ۴۲ مرکز اقامتی میان ‌مدت درمان اعتیاد برای زنان

بالا بردن سطح دانش و اطلاعات تخصصی این شرکت‌کنندگان از طریق برگزاری کارگاه آموزشی تحت عنوان «نکات کاربردی در مدیریت و درمان وابستگی به مواد متامفتامین» از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نشست بود که صبح امروز در مرکز توانمندسازی برگزار شد.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر از فعالیت ۴۲ مرکز اقامتی میان مدت درمان وابسته به مواد بانوان در ۲۱ استان کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ بابک دین‌پرست در این رابطه گفت: پس از برگزاری موفق اولین نشست هم‌اندیشی مدیران مراکز اقامتی میان مدت درمان وابسته به مواد بانوان سراسر کشور که در هشتم و نهم آبان سال گذشته در مرکز توانمندسازی دفتر توسعه مشارکت‌ها و در تهران برگزار شد، قرار شد تا با برگزاری دومین نشست مذکور ضمن تبیین سیاست‌های کلی ستاد در راستای حمایت از زنان آسیب‌دیده از معضل اعتیاد و مواد مخدر پاسخگوی سوالات گردانندگان این مراکز باشیم تا با بررسی مطالبات و انتظارات ایشان به راهکار‌ها و پیشنهادات عملی در راستای رفع معضلات موجود دست یابیم.

وی افزود: بالا بردن سطح دانش و اطلاعات تخصصی این شرکت‌کنندگان از طریق برگزاری کارگاه آموزشی تحت عنوان «نکات کاربردی در مدیریت و درمان وابستگی به مواد متامفتامین» از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نشست بود که صبح امروز در مرکز توانمندسازی برگزار شد.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر همچنین برگزاری جلسات گفت‌وگو میان مدیران این مراکز در سراسر کشور را از دیگر برنامه‌های این نشست عنوان کرد و گفت: این جلسه در حقیقت زمینه‌سازی مناسبی برای برقراری ارتباط و تعامل پویا و موثر فی‌مابین مدیران این مراکز با یکدیگر است تا بتوانند از تجربیات موفق هم استفاده بهینه کنند.

دین‌پرست ادامه داد: امسال نیز دومین نشست مذکور در نهم تیر ماه با حضور قائم مقام دبیرکل ستاد آغاز شد و در دهم تیر پس از برگزاری کارگاه آموزشی یاد شده به پایان رسید.

وی خاطرنشان ساخت: در فاصله نشست اول تا دوم، هشت مرکز به مجموعه مراکز بانوان سراسر کشور اضافه شده است و در حال حاضر از ۳۱ استان کشور، ۲۱ استان مجموعاً‌ دارای ۴۲ مرکز فعال در این خصوص هستند.

وی گفت: در استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، فارس، قزوین، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، مازندران، مرکزی، همدان و یزد دارای مراکز اقامتی میان مدت درمان وابسته به مواد بانوان و استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، ایلام، بوشهر، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، قم، لرستان و هرمزگان فاقد این مراکز هستند که امیدواریم تا سال آینده شاهد مراکز فعال در این استان‌ها باشیم.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches