×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
فعالیت‌های جدید برای توسعه استفاده از چترهای نظامی در نمایشگاه ایپاس

اقتصادتهران: یک شرکت طراحی-مهندسی، از انعقاد قرارداد با یک شرکت کره‌ای برای توسعه استفاده از چترهایی که کاربردی نظامی دارند خبر داد.

به گزارش سایت اقتصادتهران، ابراهیم جعفری، مدیر عامل شرکت طراحی مهندسی آینده پژوهان کوثر در حاشیه برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی به خبرنگار ما گفت: این قرارداد از نوع قراردادهای برای تولید چترهای تحت لیسانس محسوب می‌شود که با یک شرکت کره ای منقعد شده است. وی افزود: این قرارداد به ما اجازه می‌دهد که برای شرکت‌های خاورمیانه نیز که خواهان دریافت این چترها هستند بتوانیم نمایندگی بگیریم.

مدیر عامل شرکت طراحی مهندسی آینده پژوهان کوثر به فعالیت‌های این شرکت اشاره کرد و گفت: این شرکت در زمینه‌های مختلفی فعالیت دارد به طوری که یکی از آن‌ها در زمینه حفاظت بالستیکی است که شامل جلیقه‌های ضد گلوله و ملزومات رزم انفرادی است. وی تصریح کرد: این در حالی است که مقاوم سازی که شامل پوشش‌های ضد انفجار با مقاومت بسیار زیاد است از دیگر حوزه‌های فعالیت این شرکت به شمار می‌رود که در زمینه مقاومت سنگرها در مقابل انفجار کاربرد دارد.

به گفته مدیرعامل شرکت طراحی مهندسی آینده پژوهان کوثر، این شرکت با یکی از شرکت‌های مطرح و معروف اروپایی در حوزه طراحی ساک‌های ضد انفجار نیز همکاری دارد به طوری که توانسته وزن این ساک‌ها را در حد ۳ کیلوگرم کاهش دهد.

وی یادآور شد: از سوی دیگر، ارائه خودروهای ضد گلوله برای شخصیت‌های مهم سیاسی و نظامی و نیز برای حمل وجوه نقد و اشیای قیمتی مخصوص بانک‌ها نیز از جمله مواردی است که این شرکت در آن فعالیت‌های مطلوبی انجام داده است.

گفتنی است این نمایشگاه تا ساعت ۱۷ پنجشنبه ۱۶ مهرماه در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی(ره) تهران دایر است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches