×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
فروش گوشت در برخی از بوتیک های لباس فروشی پایتخت

رییس اداره دامپزشکی شهر تهران گفت: تعدادی بوتیک که باید تنها محلی برای عرضه پوشاک باشند، اقدام به فروش گوشت می کردند.

داریوش جهان پیما ایرنا اظهار کرد: بوتیکهایی که اقدام به عرضه گوشت در کنارعرضه پوشاک می کردند بیشتر در خیابان لاله زار تهران قرار دارند.

وی با اشاره به همکاری شبکه دامپزشکی و تعزیرات حکومتی عنوان کرد: اقدامات لازم برای برخورد قانونی، تعطیلی و پلمپ این لباس فروشیها صورت گرفته است.

جهان پیما با اشاره به اقدامات شبکه دامپزشکی مبنی بر جلوگیری از شیوع بیماری های مشترک بین انسان و دام گفت: اقدامات موثر به گونه ای بوده که تاکنون هیچ موردی از بیماری لمپی اسکین که در ایران نیز شایع شده بود به تهران وارد نشده است.

لمپی اسکین یک بیماری پوستی ویروسی با انتشار بالا و مشترک بین انسان و دام است.

رییس شبکه دامپزشکی تهران با بیان این مطلب که هنوز در برخی مناطق تهران دام نگهداری می شود بیان داشت: مناطق ۲، ۴ و پنج شهرداری از نظر نگهداری دام جزو مناطق پرخطر به حساب می آیند ولی دراین میان شهرداری منطقه دو تهران کمترین همکاری را برای جمع آوری دام های غیرمجاز با شبکه دامپزشکی تهران دارد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches