×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
فروش محصولات شرکت آلیاژی نسبت به سال قبل یکصد هزار تن افزایش داشته است

اقتصادتهران: مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران، سال ۱۴۰۲ را سال سخت و پر چالشی برای صنعت فولاد ایران دانست و گفت: باوجود مشکلات و چالش‌های حاکم بر فضای بازار و صنعت فولاد، فروش محصولات شرکت آلیاژی نسبت به سال قبل یکصد هزار تن افزایش داشته است.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی فولاژ، محمد کمال‌زاده در آیین تجلیل از مدیران بازنشسته این شرکت با تأکید بر این موضوع که شرکت فولاد آلیاژی ایران یک مکان خاص با فرهنگ مخصوص به خود است، ادامه داد: با وجود تمام چالش‌ها و سختی‌هایی که در سال ۱۴۰۲ بر فضای صنعت فولاد به‌ویژه فولاد آلیاژی حاکم بود، ما توانستیم با مدیریت درست و اجرای اصل بهره‌وری در شرکت، در فروش محصولات خود نسبت به سال قبل به موفقیت‌های مهمی دست یابیم.

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در این مراسم به این موضوع اشاره کرد که تمام دستاوردهای فولاد آلیاژی محصول تلاش پرسنل این شرکت است و عشق کارکنان این مجموعه به کار، عامل موفقیت و ستودنی است. کمال‌زاده با بیان اینکه بازنشستگی و منفک شدن از فولاد آلیاژی معنا ندارد افزود: این خانواده همیشه پابرجا است و هم اکنون بیش از ۳۴۰۰ نفر عضو دارد که با بهره‌برداری از فولادسازی ۲ به اعضای این خانواده در شرکت فولاد آلیاژی ایران افزوده شده و این خانواده پایدار خواهد بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches