×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
فروشگاه مجازی کتاب از سوی شرکت پست راه اندازی می شود

مدیرعامل شرکت پست ایران با اشاره به راه اندازی سرویس های جدید پستی، از ایجاد فروشگاه مجازی کتاب در سال جدید خبر داد.

به گزارش ایرنا، ˈحسین مهریˈ در دیدار با استاندار گیلان همچنین بر حضور فعال شرکت پست در سال جدید در حوزه خرید و فروش اینترنتی خبر داد و افزود: پارسال دو هزار میلیارد ریال مرسوله پستی از طریق خرید و فروش اینترنتی در این شرکت جابجا شد که امسال این رقم به پنج هزار میلیارد ریال افزایش می یابد.

استاندار گیلان نیز در این دیدار گفت: زیرساخت ها برای راه اندازی سامانه اطلاعات جغرافیایی (GIS) پست در گیلان فراهم است.

ˈمحمدعلی نجفیˈ ادامه داد: با توجه به آمادگی موجود در گیلان شرکت پست ایران می تواند در ایجاد سامانه الکترونیک کسب اطلاعات جغرافیایی در استان نقش آفرینی کند.

وی تصریح کرد: به روز بودن ، استفاده از فناوری های جدید و تحول گرایی در ارائه خدمات به مردم، پست را از حالت فعلی خارج می کند.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: باتوجه به گسترش ابزارهای ارتباطی در جهان ، پست نیازمند این تغییر و تحولات است تا از گردونه رقابت خارج نشود.

وی افزود: برای صرفه جویی در وقت و هزینه مردم بسیاری از مراجعات آنان به دستگاه های اجرایی می تواند از طریق خدمات پستی انجام پذیرد.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین از ایجاد پایگاه داده مکانی شهر رشت با محوریت معاونت برنامه ریزی استانداری خبر داد و گفت: ایجاد این پایگاه امر مدیریت ، برنامه ریزی و طراحی تأسیسات و خدمات شهری را بهبود بخشیده و نقش مهمی در ارائه خدمات به مردم دارد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches